حاشیه نشست شهرآورد 90؛ اشتباه سرمربی پرسپولیس تکذیب شد/ حضور استراماچونی با دستیاران

حاشیه نشست شهرآورد 90؛ اشتباه سرمربی پرسپولیس تکذیب شد/ حضور استراماچونی با دستیاران

وب سایت رسمی فوتبالی- بعد از نشست خبری سرمربی پرسپولیس شایعاتی پیرامون اظهارنظر اشتباه وی درمورد دیاباته مطرح شد اما کالدرون در مورد زمان حضورش در ایران مرتکب اشتباه نشده و وی قبل از پیوستن دیاباته به استقلال با پرسپولیس قرارداد بسته است.

به گزارش فوتبالی، نشست خبری دربی 90 امروز در  ساعت 13:30 در شرایطی برگزار شد که گابریل کالدرون به هنگام ورود به محل روابط عمومی سازمان لیگ با استقبال نمایندگان رسانه‌ها روبرو شد. 

* سرمربی پرسپولیس که هفته گذشته با صورتی زخمی روی نیمکت این تیم نشسته بود امروز با بهبود آسیب‌دیدگی صورتش در سازمان لیگ حاضر شد. 

* مسئولان روابط عمومی سازمان لیگ امروز به جز میکروفن‌های صدا و سیما اجازه ندادند تا رسانه‌های دیگر میکروفن‌های خود را مقابل مربیان قرار دهند. 

* طبق وعده از پیش اعلام شده نشست خبری کالدرون تنها 15 دقیقه زمان برد و سرمربی پرسپولیس پاسخگوی سوالات رسانه‌ها شد. 

 

* هنگامی که استراماچونی وارد سازمان لیگ شد با زبان فارسی به خبرنگاران سلام کرد. 

* سرمربی تیم استقلال به همراه سپاستین و عمر دانسی دستیاران خود در محل سازمان لیگ حاضر شد . البته سرمربی استقلال حدود 15 دقیقه زودتر از موعد برگزاری نشست خبری به محل روابط عمومی سازمان لیگ رسید. 

* صحبت‌های گابریل کالدرون علیه استقلالی‌ها باعث تعجب خبرنگاران حاضر در نشست خبری شد و آنها از اینکه سرمربی پرسپولیس صراحتا رقیب فردای تیمش را مورد انتقاد قرار داده است تعجب کردند. 

* استقبال نمایندگان رسانه‌ها از نشست خبری امروز مثل دربی‌های گذشته قابل توجه بود. 

* در شرایطی که عنوان شده کالدرون خواهان جذب دیاباته بوده اما سرمربی پرسپولیس بعد از حضور مهاجم استقلال در ایران با تیمش قرارداد بسته صحبت‌های زیادی مطرح شد و خیلی‌ها تصور می‌کنند کالدرون دچار اشتباه شده اما این در حالی است که کالدرون روز 10 تیر به صورت رسمی با پرسپولیس قرارداد امضا کرده و دیاباته روز 18 تیر ماه قراردادش با آبی‌پوشان رسانه‌ای شده است. 

7655