سیف‌اللهی: شکست دادن شهر خودرو در مشهد کار هر تیمی نیست/ باید بیشتر از ۵ امتیاز می‌گرفتیم

سیف‌اللهی: شکست دادن شهر خودرو در مشهد کار هر تیمی نیست/ باید بیشتر از ۵ امتیاز می‌گرفتیم

وب سایت رسمی فوتبالی- روح‌الله سیف‌اللهی، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد که شکست دادن تیم شهر خودرو در مشهد کار هر تیمی نیست.

به گزارش فوتبالی، روح‌الله سیف‌اللهی در گفت‌وگویی با اشاره به پیروزی تیمش برابر شهر خودرو گفت: ما بازی سختی در پیش داشتیم. این درست است که در زمین حریف بازی کردیم، ولی با توجه به شرایط خودمان در جدول و اینکه تا هفته چهارم بردی به دست نیاورده بودیم، به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کردیم. ما برابر یکی از تیم‌های پرقدرت لیگ برتر بازی می‌کردیم و در اکثر لحظات بازی فوتبال بی‌نقصی را انجام دادیم. خدا را شکر که در نهایت هم به پیروزی رسیدیم.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه تصریح کرد: کادر فنی به خوبی شهر خودرو را برای ما آنالیز کرده بود و می‌دانستیم چگونه باید نقاط ضعف آنها را از کار بیندازیم. شکست دادن شهر خودرو در مشهد کار هر تیمی نیست و ما یک نتیجه فوق‌العاده گرفتیم. فکر نمی‌کنم این تیم تا پایان لیگ برتر به سادگی در زمین خودش شکست بخورد.

وی در مورد آینده فولاد و اینکه آنها در این فصل چه هدفی را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: فولاد نسبت به فصل گذشته با تغییراتی مواجه شده است و طبیعتاً تیم ما نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی کامل برسد. مطمئناً در هفته‌های آینده شرایط بهتری خواهیم داشت و امیدوارم هواداران هم از تیم حمایت کنند تا بتوانیم با نتایج خوبی که می‌گیریم، آنها را خوشحال کنیم. در همین چهار هفته گذشته هم باید بیشتر از پنج امتیاز می‌گرفتیم، ولی تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های آینده بهترین عملکرد را داشته باشیم.

7655