امامعلی: پیکان مقابل ماشین سازی خوش شانس بود

امامعلی: پیکان مقابل ماشین سازی خوش شانس بود

وب سایت رسمی فوتبالی- هافبک تیم فوتبال پیکان تهران گفت: مقابل ماشین سازی برخلاف بازی‌های قبلی خوش شانس بودیم.

به گزارش فوتبالی، فراز امامعلی پس از برتری ۶ بر ۲ تیم فوتبال پیکان تهران مقابل ماشین سازی تبریز در هفته چهارم لیگ برتر بیان کرد: از لحاظ فنی و نتیجه گیری باید این بازی را می‌بردیم و حسین فرکی هم به ما گفت هر جوری شده باید این بازی را ببرید چرا که به ۳ امتیاز بازی با ماشین سازی نیاز داشتیم. خدا هم با ما یار بود که توپ‌های مان به گل رفت.

او افزود: در دیدار‌های قبلی هم خوب بازی می‌کردیم، اما متاسفانه موقعیت‌ها به گل تبدیل نمی‌شد. مقابل ماشین سازی خوش شانس بودیم که توپ‌ها به گل تبدیل شد. انشاالله در بازی‌های بعدی هم با همین روند و قدرت عمل کنیم.

هافبک تیم پیکان درباره اینکه آیا نیم نگاهی به کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر دارد یا خیر، گفت: هدف ابتدایی من کمک کردن به تیم پیکان است و پس از آن به سایر مسائل فکر می‌کنم.

امامعلی درباره اینکه پیکان و نساجی با به ثمر رساندن ۱۰ گل بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارند، گفت: خدا را شکر می‌کنم و تمام تلاش را به کار می‌گیریم تا در ادامه بازی‌ها موفق‌تر باشیم.

زننده ۲ گل تیم پیکان در بازی با ماشین سازی درباره عملکرد خوب خودروسازان در نیمه دوم این دیدار بیان کرد: نیمه دوم برای مربیان است. حسین فرکی نکات فنی را به صورت جز به جز برای ما توضیح داد. نقاط ضعف حریف و قوت خود را می‌دانستیم و با استفاده از اشتباهات ماشین سازی در نیمه دوم چهار گل به ثمر رساندیم.

4344