بولت با کدام سه فوتبالیست در مسابقه دوی امدا‌دی شرکت می کند؟

بولت با کدام سه فوتبالیست در مسابقه دوی امدا‌دی شرکت می کند؟

سایت رسمی فوتبالی - اوسین بولت، سریع ترین مرد جهان با سایت فیفا در مورد مراسم بهترین های جهان که دوشنبه برگزار می شود، صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، بولت در حال حاضر رکورد سرعت در دوی صد متر و دویست متر را در اختیار دارد. وی مدتی فوتبال حرفه ای را در لیگ استرالیا آغاز کرد اما خیلی زود آن را کنار گذاشت. بولت در این باره توضیح داد:"فوتبال بازی کردن را دوست دارم اما سن و دیگر وظایف باعث شد که نتوانم وقت لازم را برای این کار بگذارم. همچنان در بازیهای خیریه یا نمایشی فوتبال شرکت می کنم. عشاق فوتبال هستم اما از این که دونده شدم پشیمان نیستم و آن را با چیز دیگری عوض نمی کنم."

اوسین بولت در این باره که اگر قرار باشد با سه بازیکن فوتبال در دوی امدادی 4 در صد متر شرکت کند، کدام ها را انتخاب می کند، گفت:"رونالدو، امباپه و گرت بیل."

وی در این باره که از بین مسی، رونالدو و فن دایک چه کسی بهترین بازیکن فصل جهان می شود، بیان کرد:" هر سه بی نظیر هستند. رونالدو و مسی هر کدام پنج بار بهترین بازیکن جهان شدند و فن دایک به تازگی جایزه بهترین بازیکن یوفا را برده است. به عنوان هوادار یونایتد ترجیح می دهم که رونالدو این جایزه را ببرد. رونالدو و مسی دو نابغه فوتبال هستند. همیشه رونالدو ار تحسین کرده ام چرا که می بینم برای موفقیت در تورنمنت های مختلف می جنگد. در انگلیس موفق شد، بعد از آن اسپانیا و حالا هم در ایتالیا."

بولت در این باره که چه کسی می تواند جانشین رونالدو و مسی شود هم صحبت کرد:" بازیکنانی نظیر امباپه، نیمار و سانچو می توانند جای آنها را بگیرند. دوست دارم ببینم دلیخت و دی یونگ در تیم های جدیدشان چه کار می کنند. هازارد هم در رئال مادرید حضور دارد. با استرلینگ، پوگبا و بایلی هم دوست هستم. رحیم تحسین برانگیز است و با گواردیولا به سطح فوق العاده ای رسیده است. او در اوج است و فقط 24 سال سن دارد. شاید تنها مشکلش این باشد که در منچستر بازی می کند و پیراهن سرخ نمی پوشد (می خندد). لئون بایلی آینده درخشانی دارد. در گروه مشکلی با یوونتوس و اتلتیکو قرار دارد و می تواند بدرخشد."