قلعه‌نویی: آن چیزی که نفت مسجدسلیمان مقابل ما بازی کرد فوتبال نبود!/ روز مرگ من است که تیمم تحت هر شرایطی بخواهد ببرد

قلعه‌نویی: آن چیزی که نفت مسجدسلیمان مقابل ما بازی کرد فوتبال نبود!/ روز مرگ من است که تیمم تحت هر شرایطی بخواهد ببرد

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال سپاهان به انتقاد از شیوه بازی تیم نفت مسجدسلیمان پرداخت و آن را دور از بازی جوانمردانه توصیف کرد.

به گزارش فوتبالی، امیر قلعه نویی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در نیمه اول بازی زیاد خوبی را شاهد نبودیم و یک موقعیت داشتیم. در نیمه دوم اما فوتبال خوبی را بازی کردیم و موقیعت‌های زیادی خلق کردیم. امروز سوپرمنی به نام سوشا مکانی درون دروازه نفت بود. این هم از شانس ماست که دروازه‌بان مقابل ما دروازه‌بان هفته می‌شود و هفته بعد طور دیگری.

وی با تشکر از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: امروز برد حق ما بود. نه تنها این بازی، بلکه در دیدار قبلی نیز حق‌مان پیروزی بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: من فقط یک گله دارم. از فیفا می‌خواهم کلمه فیرپلی را بردارد، چون اینجا یک معنای دیگری دارد! تا می‌گفتند یک، یک نفر از تیم آنها روی زمین می‌افتاد، تا دو می‌گفتند دو نفر و تا سه، سه نفر روی زمین می‌افتادند! این اسمش فوتبال نبود. از سوشا مکانی به خاطر عملکردش تشکر می‌کنم، اما از فیفا می‌خواهیم فیرپلی را معنا کند. تا حرف می‌زنیم، به بودجه تیم‌شان ارتباط می‌دهند. این مسئله چه ربطی به بودجه باشگاه دارد؟! از مهدی تاج می‌خواهم به فیفا نامه بزند تا تکلیف این کلمه را مشخص کنند.

قلعه‌نویی در واکنش به طرح این موضوع که سپاهان در خط حمله مشکل دارد، تصریح کرد: زمانی باید به عنوان مربی ناراحت باشم که تیمم موقعیت گل نداشته باشد. ما هم بازی مالکانه انجام دادیم و هم موقعیت گل ایجاد کردیم.

4344