فرکی: زدن 6 گل به ماشین سازی کار هر تیمی نیست/این پیروزی پر گل تقدیم به دوستداران پیکان

فرکی: زدن 6 گل به ماشین سازی کار هر تیمی نیست/این پیروزی پر گل تقدیم به دوستداران پیکان

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم پیکان گفت: بازی امروز هم با سایر بازی‌ها همزمان شده بود و پخش مستقیم نداشت دوست داشتیم این بازی را مردم می‌دیدند. 

به گزارش فوتبالی، حسین فرکی سرمربی تیم پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: با توجه به اینکه ما مصمم برای پیروزی بودیم و بازی امروز هم با سایر بازی‌ها همزمان شده بود و پخش مستقیم نداشت دوست داشتیم این بازی را مردم می‌دیدند. ما یک نیمه خوب نبودیم و نیمه دوم بهتر بودیم. 

فرکی در ادامه گفت:‌ در این چهار هفته ما یک نیمه خوب نبودیم ولی در بقیه زمان‌ها در مقابل تیم پدیده در نیمه دوم و همچنین سه بازی قبل‌مان که حتی شکست هم خورده بودیم در مقابل نساجی و تساوی که در بوشهر داشتیم و این بازی امروز نشان داد که به هر حال گفته‌های ما واقعیت دارد و تیم ما روز به روز رو به جلو حرکت می‌کند.

سرمربی پیکان تصریح کرد: تیمی که چهار بازی 10 گل می‌زند نشان از این دارد که خیلی انگیزه و توانایی دارد من این انگیزه را از روز اول به بچه‌ها گفته بودم البته نیاز به زمان است و تغییراتی که ما داشتیم  بارها گفته‌ام که باید فرصت بیشتری داشته باشم تا این تغییرات بچه‌ها با هم هماهنگ باشند و تمام کیفیت‌شان را در تمام بازی‌ها بتوانند ارائه کنند. امروز هم ما نسبت به حریف‌مان خیلی بهتر کار کردیم. در مقابل ماشین‌سازی یک روز بیشتر از ما استراحت کرده بود و امروز نگرانی ما بابت تیم این بود که بچه‌ها از نظر بدنی کم بیاورند این تنها نگرانی ما بود.

فرکی ادامه داد: اما خوشبختانه اولین تجربه‌مان را به دست آوردیم. ما در چهار بازی اولین پیروزی‌مان را به دست آوردیم و برخلاف سه بازی گذشته که اول گل می‌خوردیم ما امروز گل اول را زدیم. امیدوار هم بودیم گل دوم و سوم را بزنیم، شاید همین نتیجه‌ای که الان برای ما به وجود آمده را پیش‌بینی می‌کردیم. اما فعل و انفعالات بازی و برگشتن ماشین‌سازی بعد از گل اول ما و در ادامه شرایط تیم ما را وارد استرس کرده بود و بین دو نیمه هم با تذکراتی که دادیم به بچه‌ها گفتم که اگر امروز گل سوم را بزنیم شاید تعداد گل‌هایمان بیشتر هم شود. به هر حال این اتفاق افتاد. بازی قبل هم مقابل نساجی یک بازی پرگل داشتیم هم گل زدیم و هم گل خوردیم. کم شانس هم بودیم که آن بازی را مساوی کردیم. امروز موقعیت‌های ما تبدیل به گل شد و این نتیجه‌ای که رقم خورد برای ما خیلی خوشحال‌کننده است.

فرکی خاطرنشان کرد: همانطور که شما می‌دانید ماشین‌سازی در سه بازی گذشته مقابل سه مدعی بازی کرده، استقلال را شکست داده و مقابل سپاهان عملکرد خوبی داشت و تنها با یک گل شکست خورده بود و مقابل شهرخودرو هم بازی‌‌اش را یک بر صفر واگذار کرده بود. ما این تیم را خوب آنالیز کرده بودیم و زدن شش گل به این تیم کار هر تیمی نیست ولی این کار بزرگ را بچه‌های ما انجام دادند به بچه‌هایم خسته‌نباشید می‌گویم و گفتم به آنها که این بازی برای ما نهایتاً نتیجه آن تا 24ساعت آینده خوشحال‌کننده است و ما باید بدون ادعا و بدون غرور به راه‌مان در بازی‌های آینده ادامه دهیم تا بتوانیم آن کیفیت واقعی خودمان را پیدا کنیم.

فرکی در پایان گفت: ان‌شاءالله بچه‌های ما با کیفیت بهتر بتوانند به آن چیزی که حق‌شان است در این فصل برسند. امروز هم یک روز خوبی برای ما بود که توانستیم یک بازی پرگل را ارائه دهیم. این پیروزی پرگل را تقدیم می‌کنم به همه کسانی که پیکان را دوست دارند. هرچند تعدادشان زیاد نیست ولی خانواده پیکان به هر حال خیلی پر تعدادند و با تیم پیکان سال‌ها زندگی کرده‌اند و با پیروز شدن‌مان در هر بازی خوشحال‌شان کنند.

4344