کوربیس: هازارد با شش کیلوگرم اضافه وزن آمد، او یک لوکوموتیو نیست!

کوربیس: هازارد با شش کیلوگرم اضافه وزن آمد، او یک لوکوموتیو نیست!

سایت رسمی فوتبالی - رولان کوربیس، مربی فرانسوی اسبق تیم هایی نظیر مونپلیه، رن، لانس، مارسی و بوردو به شدت از عملکرد ادن هازارد هافبک بلژیکی رئال مادرید انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، کوربیس در مصاحبه با رادیو فرانسوی مونته کارلو در مورد عملکرد گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید گفت:"هازارد در پیش فصل با شش، هفت کیلوگرم اضافه وزن به تیم ملحق شد که اتفاق ناخوشایندی است. این یک حقیقت است که نباید به رئال مادرید ملحق می شد.هازارد قرار بود که یک لوکوموتیو در نقل و انتقالات باشد اما در واقع او یک واگن خالی است."

کوربیس از عملکرد زیدان هم انتقاد کرد چرا که تصور می کند مربی فرانسوی نباید به رئال مادرید برمی گشته است:"باید به سال 2018 برگردیم، زمانی که زیدان از رئال مادرید رفت و دلیلش را مشخص نکرد. در آن زمان جسارت نداشت که مشکل تغییر چهار، پنج بازیکن تیمش که سه چمپیونزلیگ پیاپی برده بودند را حل کند.او برگشت تا پس از رفتن رونالدو، تیم را از نو بسازد. حالا انتخاب های بدی داشته است و همه از شرایط فنی تیم و کیفیت پایین خریدهای جدید، شگفت زده شده اند. مشکل اصلی زیدان که چه با پوگبا چه بدون پوگبا نمی تواند آن را حل کند، این است که دوران پسا رونالدو یک بحران است و عبور از آن غیرممکن است."