مورینیو: دوست ندارم به رئال مادرید برگردم چون مربی دارند

مورینیو: دوست ندارم به رئال مادرید برگردم چون مربی دارند

سایت رسمی فوتبالی - ژوزه مورینیو مربی پرتغالی اسبق منچستریونایتد روز جمعه در لندن در مورد شایعه بازگشت خود به برنابئو صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مورینیو در مورد شایعاتی که در مورد حضور او روی نیمکت رئال مادرید به جای زیدان مطرح شده، بیان کرد:"رئال مادرید در لیگ دوم یا سوم است، نه؟ به صدر جدول نزدیک هستند. اوضاعشان بد نیست. اگر بر اساس برنامه ریزی نگاه کنید، کافی است که به مرکز جدول نگاه کنید و همان جا هستند. حالا مقابل سویا بازی دارند و اگر برنده شوند از آنها جلو می زنند. بارسلونا عقب تر از آنهاست و اتلتیکو فقط یک امتیاز جلوتر است. دو مدل شایعات وجود دارند. یکی در مورد زیدان است. او هم یکی از ما مربیان است و مثل همه ما وقتی شرایط تیمش خوب نیست باید با شایعات کنار بیاید. زیدان کل عمرش در فوتبال بوده و از این چیزها خبر دارد. نوع دیگری از شایعات برای استفاده از اسم من است که آن را دوست ندارند. ترجیح می دهم که به مربیان دیگر احترام بگذارم.دوستن دارم به رئال مادرید برگردم چون مربی دارند و نمی توانم سرمربی تیمی شوم که مربی داشته باشد. ترجیح می دهم که با احترام صحبت کنم آن هم در مورد زیدان که یک مربی عادی نیست. من از بیرون نگاه می کنم. دوست دارم همه چیز در این باشگاه حل شود."

مربی پرتغالی در ادامه بیان کرد:" رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو، منچستر، چلسی و .... وقتی توقعات بالا هستند کار خیلی سخت و مشکل است. به همین خاطر می گویم که بازیکنان و مربیان خوبی در این باشگاه ها هستند که نمی توانند تمام پتانسیل خود را ارائه بدهند. چه زمانی برمی گردم؟ هر زمان که وقتش باشد. یکشنبه باید مفسر بازی چلسی در اسکای باشم. ماهی یک بار نقش مفسر را دارم. دوست ندارم هر روز در تلویزیون باشم. خوب است که بتوانم با دید متفاوتی نسبت به حضور در نیمکت به فوتبال نگاه کنم. در حال حاضر سر کلاس آلمانی می روم چرا که شاید روزی در آن جا مربیگری کنم، شاید هم در بازیهای لیگ قهرمانان لازم باشد که به این زبان صحبت کنم. آلمانی می تواند ششمین زبان من باشد."