تشویق 4 بازیکن سایپا و تجلیل از یک هوادار فقید

تشویق 4 بازیکن سایپا و تجلیل از یک هوادار فقید

وب سایت رسمی فوتبالی- هواداران تیم فوتبال پارس جنوبی جم 4 بازیکن جدید سایپا را که فصل گذشته در تیم خودشان حضور داشتند تشویق کردند. 

به گزارش فوتبالی، فروش بلیت الکترونیکی دیدار پارس جنوبی و سایپا از روز گذشته آغاز شده و هواداران از یک روز قبل از مسابقه برای تهیه بلیط اقدام کرده اند.قیمت بلیت این مسابقه 5 هزار تومان اعلام شده است.

*درهای ورزشگاه تختی از ساعت 18:30 به روی هواداران باز شد و بیرون از استادیوم ازدحام هواداران برای عبور از گیت های امنیتی وجود دارد.

*هواداران پارس جنوبی در خیابان های اطراف ورزشگاه با لباس های زرد رنگ و در دست داشتن پرچم تیم خود دیده می شوند و با خواندن سرودهای محلی در راه رسیدن به استادیوم هستند.

*احمد گوهری، مجتبی لطفی، سعید محمدفرد و مجید علیاری 4 بازیکنی هستند که فصل گذشته برای تیم فوتبال پارس جنوبی بازی می کردند و این فصل در تیم سایپا حضور دارند و امشب در برابر تیم سابق خود به میدان می روند. هواداران جمی این چهار بازیکن سایپا را تشویق کردند و آنها نیز در واکنش به آن به سمت هواداران رفتند و ادای احترام کردند.

*برخی عکاسان با آرمان رمضانی بازیکن تیم فوتبال سایپا عکس سلفی گرفتند.

*چمن ورزشگاه تختی شرایط مطلوبی دارد و آماده برگزاری این مسابقه است و اسکوربرد ورزشگاه نیز روشن است و بلندگوهای ورزشگاه نیز وضعیت مطلوبی دارد.

*ظهر امروز مسابقه رزمی دریافت کمربند طلایی جنوب کشورمان نیز به میزبانی شهرستان جم برگزار شد که خیلی از رزمی کاران شهرهای جنوبی کشورمان نیز وارد ورزشگاه شده اند تا این مسابقه فوتبال را تماشا کنند.

*قرار است قبل از شروع مسابقه مراسم یادبود و گرامی داشت خاطره علی مصلحی پور هوادار فقید تیم پارس جم برگزار شود. خانواده این هوادر فقید پیش از شروع مسابقه در اردوی تیم پارس جنوبی حاضر شدند.

 دیدار تیم های پارس جنوبی جم و سایپا از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار می شود.

4344