کالدرون در اندیشه پیروزی یازدهم در بازی شماره 22

کالدرون در اندیشه پیروزی یازدهم در بازی شماره 22

وب سایت رسمی فوتبالی- گابریل کالدرون سرمربی سرخ ها آمار جالبی را در شهرآوردها در کارنامه خود به ثبت رسانده است و به نوعی می توان او را مربی موفقی در شهرآورد ها دانست.

به گزارش فوتبالی، جدال جذاب و هیجان انگیز شهرآورد سرخابیهای تهران در حالی روز یکشنبه برگزار می شود که سرمربی پرسپولیس مثل سرمربی استقلال برای اولین بار در این بازی حضور دارند. در این میان کالدرون به واسطه حضور در کشورهای متعدد در زمینه سرمربیگری از این جهت کارنامه پرباری را در شهرآورد های کشورهای مختلف دارد. 

باتجربه درشهرآورد ها!

 گابریل کالدرون سرمربی سرخ ها  با توجه به حضور در تیم هایی از کشورهای متعدد کارنامه پرباری را در شهرآورد ها به نام خود ثبت کرده است. جالب است بدانید مرد آرژانتینی کادرفنی سرخ ها در شهرآورد ‌های شهر کن در کشور فرانسه،  شهرهای جده و ریاض در کشور عربستان، شهر سویل در کشور  اسپانیا و همین طور شهرآورد شهر دبی در کشور امارات را پشت سر گذاشته است. 

موفق در عربستان، ناکام در اسپانیا

سرمربی سرخ ها بهترین شهرآورد های خود را در کشور عربستان در قامت سرمربیگری الهلال عربستان را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. این در حالی است که گابریل کالدرون  آرژانتینی که سابقه فعالیت در لیگ اسپانیا را نیز به عنوان سرمربی دارد، در زمان سرمربیگری رئال بتیس آمار خوبی در شهرآورد سویل ثبت نکرد و برخلاف حضورش در الهلال آمار خوبی در این زمینه ندارد. 

آمار کلی شهرآورد های کالدرون  

در مجموع کالدرون در طول زمان مربیگری اش در 21 بازی شهرآورد در کشورهای مختلف را در کارنامه خود دارد. براین اساس ، ۱۰  پیروزی ، 6 شکست  و  ۵ مساوی، ۲۶ گل زده و ۲۰ گل خورده هم حاصل کار گابریل کالدرون سرمربی حال حاضر پرسپولیس تا قبل از حضور در شهرآورد تهران در  تیم ‌هایی مانند استاد مالرب در فرانسه ، الاتحاد و الهلال  در کشور عربستان، رئال بتیس در کشور اسپانیا و الوصل در کشور امارات بوده است .

همه در انتظار شهرآورد شماره 22

جدال روز یکشنبه پرسپولیس در برابر استقلال شهرآورد بیست و دومی است که مرد آرژانتینی سرخ ها آن را تجربه می کند و در تلاش است که در این شهرآورد مهم و حساس در تهران با نتیجه ای خوب ورزشگاه آزادی را ترک کند و نامش را در تاریخ این بازی بزرگ با عملکردی خوب به ثبت برساند. 

4344