شیخ‌ویسی: دروازه‌بان‌ها هم اشتباه می‌کنند/ مقابل شاهین شهرداری مستحق پیروزی بودیم

شیخ‌ویسی: دروازه‌بان‌ها هم اشتباه می‌کنند/ مقابل شاهین شهرداری مستحق پیروزی بودیم

وب سایت رسمی فوتبالی- سنگربان تیم فوتبال پیکان تهران گفت: در دیدار مقابل شاهین بوشهر در هفته سوم لیگ برتر حق ما پیروزی بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وحید شیخ ویسی دروازه بان تیم فوتبال پیکان تهران، درباره حواشی بازی این تیم مقابل نساجی و تعویضش گفت: در فوتبال یک سری اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی رخ می‌دهد. برای من مهم نیست که دروازه بان اول یا دوم تیم باشم، اولویتم نتیجه گرففتن تیم پیکان است. 

دروازه بان تیم پیکان در ادامه گفت: دروازه بان‌ها هم گاهی اشتباه می‌کنند و سرمربی با تعویض‌های خود هر کاری می‌کند تا تیمش شرایط را به دست آورد و نهایتا شاگردانش دست پر از میدان خارج شوند. در ادامه تمام تلاشم را می‌کنم تا به تیم بازگردم و مثمر ثمر باشم.

شیخ ویسی در مورد نتیجه بد تیمش در رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: اگر بازی‌ها را دیده باشید می‌بینید که اکثر تیم‌ها ناهماهنگ هستند، حتی این مشکل در تیم‌های قوی هم دیده می‌شود. باید توجه کرد نسبت به سال‌های گذشته با توجه به تعویق در شروع رقابت‌های لیگ برتر، بدنسازی تیم‌ها زودتر از موعد انجام شده است که تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست.

او اظهار کرد: در آینده با هماهنگی میان بازیکنان، شرایط بهتر خواهد شد. با این حال مقابل شاهین بوشهر حق ما پیروزی بود، اما این اتفاق رخ نداد. ضمن اینکه باید به این نکته هم توجه کرد که هشت بازیکن فیکس ما در فصل گذشته، الان به تیم‌های دیگری رفتند. امیدوارم شرایط در ادامه به سود ما تغییر کند.

4344