حسن شیرمحمدی: می توانستیم استقلال را با اختلاف شکست دهیم اما...

حسن شیرمحمدی: می توانستیم استقلال را با اختلاف شکست دهیم اما...

وب سایت رسمی فوتبالی- مهاجم پیشکسوت پرسپولیس گفت: برای دربی عادلانه ترین سهمیه سکوها برای هواداران، تقسیم مساوی جایگاه هواداران در ورزشگاه است.

به گزارش فوتبالی، حسن شیرمحمدی مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص دربی سرخابی ها گفت: در بازی پیش رو 2 تیم با شرایط خاصی دارند. در این دیدار کادرفنی 2 تیم نسبت به فصل قبل تغییر کرده است و همین مساله شرایط خاصی را برای این بازی رقم می زند. 

این مهاجم سابق پرسپولیس با اشاره به پیش بینی اش از این بازی تصریح کرد: این دیدار بازی لحظه ها  و اتفاقات است. هر تیمی بتواند از موقعیت هایش بهتر استفاده کند می تواند شانس زیادی برای پیروزی داشته باشد. به نظر من هر تیم با آرامش و تمرکز بیشتری بازی کند می تواند برنده دربی باشد. 

وی در خصوص تغییر سهمیه سکوها از 90 به 10 به 50-50 گفت: در این دیدار خاص  پشت تصمیمی که قرار بود سکوها 90 به 10 تقسیم شود منطقی وجود نداشت. عادلانه ترین تصمیم برای این بازی تقسین 50-50 سکوها برای هواداران 2 تیم است. در این دیدار نه پرسپولیسی ها که تعداد هواداران شان از استقلال بیشتر هم هست می توانست 90 درصد استادیوم را پر کنند نه استقلالی ها. 

شیرمحمدی در خصوص خاطره اش از دربی گفت: من در دربی های زیادی حضور داشته ام اما موفق بهگلزنی نشدم. خاطره ام از این بازی مربوط به دربی73 است که ما 2 بر صفر از استقلال پیش بودیم اما جنجال بازی باعث شد بازی نیمه کاره شود ودر نهایت رای کمیته انضباطی به ضرر ما اعلام شود. اگر آن جنجال ها پیش نمی آمد بی شک با اختلاف آن بازی را می بردیم.

او در پایان در مورد پیش بینی اش از بازی روز یکشنبه اظهار داشت: به نظر من این بازی پر گل نمی شود. من فکر می کنم پرسپولیس بتواند با تفاضل یک گل برنده این دیدار شود و به نظر من شانس علیپور از بقیه مهاجمان پرسپولیس برای گلزنی بیشتر باشد. 

7413