اسکوچیچ: تلاش کردیم بازیکنان دیدار برابر پرسپولیس را فراموش کنند/ می‌خواهم هواداران مشکلات ما را بدانند و حمایت‌مان کنند

اسکوچیچ: تلاش کردیم بازیکنان دیدار برابر پرسپولیس را فراموش کنند/ می‌خواهم هواداران مشکلات ما را بدانند و حمایت‌مان کنند

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و دستیارانش تلاش کرده‌اند بازیکنان این تیم دیدار اخیر زردپوشان مقابل پرسپولیس را فراموش کنند.

به گزارش فوتبالی، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش برابر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار مهمی در پیش داریم. تلاش کردیم بازیکنان بازی برابر پرسپولیس را فراموش کنند و زمان کمی برای ریکاوری تیم در پیش داشتیم. خواستم که تیم به صورت همزمان از لحاظ فنی و روحی ریکاوری شود. ذوب‌آهن تیمی خوب، جوان و باتحرک است، اما ما در خانه خودمان بازی می‌کنیم و برای کسب پیروزی، تمام تلاش خود را می‌کنیم.

وی با اشاره به مشکلات باشگاه صنعت نفت گفت: می‌دانید که در باشگاه با مشکلات مالی زیادی مواجه هستیم. می‌خواهم هواداران این مشکلات را بدانند و از ما حمایت کنند. سه ماه است که هیچ‌کس، هیچ دریافتی نداشته است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی بر عملکرد تیمش تأثیرگذار خواهد بود یا خیر، خاطرنشان کرد: ما بازیکنانی حرفه‌ای داریم و امیدوارم که این مشکلات تأثیری نداشته باشد، اما این مشکل در زندگی هر کسی ایجاد شود، تأثیرگذار خواهد بود.

اسکوچیچ درباره عدم حمایت وزارت نفت از تیم‌های زیرمجموعه‌اش تصریح کرد: من مربی هستم و مسئولیت هدایت فنی تیم را بر عهده دارم، پس نمی‌توانم به این سؤال پاسخ دهم. اگر آنها پرداختی نداشته باشند و حق پخش تلویزیونی هم پرداخت نشود، تیم چگونه می‌تواند سرپا بماند؟ این یک نمونه از لزوم پرداخت حق پخش تلویزیونی است، اما نمی‌خواهم به این موضوع ورود کنم، با اینکه خودم متخصص مدیریت کردن هستم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره بازیکنان غایب تیمش برای بازی مقابل ذوب‌آهن بیان کرد: بازیکن محروم یا مصدوم نداریم.

7413