سامره: بازیکنان استقلال بیشتر بدوند، چیزی کم نمی شود/ دوست دارم رکوردم را یک استقلالی بشکند

سامره: بازیکنان استقلال بیشتر بدوند، چیزی کم نمی شود/ دوست دارم رکوردم را یک استقلالی بشکند

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد این تیم در دربی به دوندگی و هماهنگی بیشتر نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی، علی سامره در گفت و گو با فوتبالی در خصوص دربی یکشنبه اظهار داشت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و متفاوت با همه بازی ها است. در چند بازی که از استقلال دیدم هنوز ترس و استرس با بازیکنان است که باید آن را برای دربی رفع کنند و شرایط بهتری داشته باشند. استقلال به هماهنگی بیشتر در زمین نیاز دارد و این هماهنگی باید در تیم ایجاد شود‌. در بازی های قبل بازیکنان بیشتر به دنبال حفظ توپ بودند در حالی که نیاز تیم ما دوندگی بیشتر هم است. از بازیکنان می خواهم بیشتر در زمین بدوند و مطمئن باشند با دویدن بیشتر چیزی از آن ها کم نمی شود. آن ها باید بدانند بازیکن استقلال هستند و در استقلال بازی کردن دوندگی و جنگندگی بیشتر می خواهد و برای این پیراهن بیشتر باید تلاش کنند.

وی در ادامه افزود: من از بازیکنان استقلال می خواهم شجاع و نترس بازی کنند. این بازی برای هواداران استقلال مهم است و نتیجه بازی خوب، خوشحالی هواداران هم می شود که امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.

سامره در ارتباط با این که فکر می کند چه کسی در دربی گل بزند گفت: دیاباته یا تبریزی به اعتقاد من شانس بیشتری برای گلزنی دارند اما به هر حال امیدوارم استقلال برنده دربی باشد حالا فرقی نمی کند چه کسی گل بزند. 

سامره که رکورد سریعترین گل دربی را دارد در ارتباط با این رکورد گفت: اگر چه اصولا هر رکوردی بعد چند سال شکسته می شود اما هنوز رکورد من در دربی شکسته نشده است. البته اینطور نیست که من دوست نداشته باشم رکوردم شکسته شود. اتفاقا دوست دارم رکوردم در دربی شکسته شود اما دوست دارم یک استقلالی رکورد من را در دربی بشکند که امیدوارم این اتفاق بیافتد.

7413