کریمی: بازیکنی که به استقلال می‌آید، باید خودش را از لحاظ ذهنی آماده کند/ تلاش می‌کنیم پیروز دربی باشیم

کریمی: بازیکنی که به استقلال می‌آید، باید خودش را از لحاظ ذهنی آماده کند/ تلاش می‌کنیم پیروز دربی باشیم

وب سایت رسمی فوتبالی- علی کریمی، هافبک تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد بازیکن این تیم باید از لحاظ ذهنی و روحی خیلی قدرتمند باشد.

به گزارش فوتبالی، علی کریمی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار روز یکشنبه مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما در سه بازی گذشته، نتایج خوبی نگرفتیم. دو بازی برده را مساوی کردیم و یک مسابقه را هم که می‌توانست مساوی تمام شود، باختیم.

وی ادامه داد: کسب دو امتیاز از سه دیدار کافی نبود، اما در سه بازی گذشته روند بازی کردن و تیم شدن‌مان خیلی بهتر شده است و خیلی امیدواریم در دربی نتیجه خوبی بگیریم تا دل هواداران را شاد کنیم. ما روی اینکه تیم‌مان پس از بدنسازی طولانی به میادین بازگردد، حساس بودیم و تا دربی و پس از آن، تیم به خوبی جا می‌افتد.

هافبک تیم استقلال در مورد اینکه تعدادی از پیشکسوتان و هواداران تیم معتقدند برخی بازیکنان نباید در استقلال بازی کنند، تصریح کرد: بازیکنانی که در زمین بازی می‌کنند، عامل نتیجه نگرفتن هر تیمی هستند. هر هوادار و پیشکسوتی می‌تواند نظرش را بگوید و  این نظر محترم است، اما هرچه روحیه بدهند، خیلی بهتر است.

«بازیکنی که به استقلال می‌آید، باید خودش را از لحاظ ذهنی آماده کند.»، کریمی ضمن بیان این جمله گفت: این بازیکن همیشه در معرض انتقاد و تشویق خواهد بود و اگر یک روز خوب بازی نکند، باید آماده سرزنش باشد. بازیکنی که به استقلال می‌آید، باید از لحاظ روحی و ذهنی خیلی قوی بوده و همیشه در فُرم خوبی باشد. این مسئله خیلی مهم است.

وی در این باره که برخی پیشکسوتان، شانس زیادی برای برتری استقلال در دربی پایتخت قائل نیستند، خاطرنشان کرد: هر کسی حق دارد نظر بدهد، اما در فاصله سه روز تا آغاز بازی تلاش می‌کنیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم تا در روز بازی در فُرم خوبی باشیم. تلاش می‌کنیم با زحمات همه بچه‌ها، نتیجه خوبی بگیریم و با پیروزی از زمین خارج شویم.

7413