قتل مدافع هلندی سابق برتون به ضرب گلوله

قتل مدافع هلندی سابق برتون به ضرب گلوله

سایت رسمی فوتبالی - کلوین ماینارد، مدفع سابق تیم انگلیسی برتون آلبیون، روز چهارشنبه در منطقه ای در جنوب شرقی شهر آمستردام با شلیک گلوگه به قتل رسید. 

به گزارش فوتبالی، رسانه های هلندی خبر داده اند که شاهدان عینی در صحنه این قتل مدعی شده اند که دو مرد سوار بر موتور به کلوین نزدیک شده اند و این بازیکن سعی کرده در ایستگاه آتش نشانی نزدیک به حادثه پناه بگیرد. ماشین این بازیکن در نزدیکی ساختمان متوقف شده اما او از داخل ماشین بیرون نیامده است. تلاش ها برای نجات جان این بازیکن بی تاثیر بود و پلیس پنج شنبه صبح مرگ این بازیکن 32 ساله را تایید کرد. در بیانیه ای که از سوی پلیس هلند منتشر شده، آمده: " قتل کلوین ماینارد با شلیک گلوله که روز گذشته رخ داد را تایید می کنیم. تحقیقات پیرامون علت این اتفاق و دستگیری قاتلان در جریان خواهد بود. " 

ماینارد دوران حرفه ای فوتبال خود را در ولندام آغاز کرد. او در سال اول تنها 4 بازی برای تیمش انجام داد اما در سال دوم و با صعود این تیم به لیگ دسته اول هلند شرایط برای او بهتر شد. پس از آن او دوران کوتاهی در پرتغال و مجارستان حضور داشت و بار دیگر به هلند بازگشت. کلوین همچنینن دورانی را در بلژیک با رویال آنترپ و در انگلیس با برتون گذراند. 

1070