باغ‌آبادی: به ۳ امتیاز دیدار مقابل پیکان نیاز داریم/ امیدوارم دست خالی به تبریز برنگردیم

باغ‌آبادی: به ۳ امتیاز دیدار مقابل پیکان نیاز داریم/ امیدوارم دست خالی به تبریز برنگردیم

وب سایت رسمی فوتبالی- غلامرضا باغ‌آبادی، مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد که این به سه امتیاز دیدار خارج از خانه‌اش مقابل پیکان نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی، غلامرضا باغ‌آبادی، مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان اظهار داشت: می‌دانم شما منتظر سرمربی تیم ما بودید، اما حق اوست که روز قبل از بازی در تمرین تیمش باشد. از این بابت عذرخواهی می‌کنیم. هفته قبل مقابل شهر خودرو بازی تماشاگرپسندی ارائه کردیم و حالا با آمادگی کامل مهیای بازی مقابل پیکان هستیم.

وی با بیان اینکه تیمش آماده دیدار مقابل پیکان است، گفت: آماده‌ایم که همانند سه بازی قبلی مقابل تیم‌های استقلال، سپاهان و شهر خودرو که همه آسیایی بودند، بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

مربی تیم ماشین‌سازی، پیکان را تیم قابل احترامی دانست و تصریح کرد: این تیم کادر فنی منسجمی دارد و در سال‌های گذشته هم در لیگ برتر حضور داشته است. آنها دو شکست و سه تساوی کسب کرده‌اند که مستحق این نتایج نبودند. پیکان تیم خوبی است، اما ما هم ماشین‌سازی هستیم و به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم. امیدوارم دست خالی به تبریز برنگردیم.

پیش از آغاز این نشست، مدیر رسانه‌ای تیم ماشین‌سازی با گلایه از زمان برگزاری نشست‌های خبری در تهران خاطرنشان کرد: حضور زودهنگام در تهران برای شرکت در نشست‌های خبری خیلی سخت است. با توجه به اینکه پرواز اکثر تیم‌ها به تهران ساعت چهار بعدازظهر است، از سازمان لیگ می‌خواهیم نشست‌های خبری تهران را بعدازظهر برگزار کند.

7413