زیدان: چیزی که من را آزار می‌دهد نبود قدرت و اشتیاق کافی است

زیدان: چیزی که من را آزار می‌دهد نبود قدرت و اشتیاق کافی است

سایت رسمی فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، می گوید چیزی که او را آزار می دهد نبود قدرت و اشتیاق کافی در بین بازیکنان تیمش در رقابت های اروپاست. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید چهارشنبه شب و در غیاب چند بازیکن اصلی خود در پاریس به مصاف پی اس جی رفت و با نتیجه ناباورانه 3 - 0 برابر این تیم شکست خورد. دو گل از آنخل دیماریا و یک گل دیرهنگام از توماس مونیه باعث شد که شاگردان زیدان با دست خالی از پارک دو پرنس به خانه بازگردند. زیدان پس از بازی گفت: " آنها در همه پست ها از ما بهتر بودند و چیزی که بیشتر از همه من را آزار می دهد قدرت و اشتیاق است. اگر خوب آغاز نکنید شرایط سخت خواهد شد. آنها در ایجاد موقعیت خوب بودند و این چیزی نیست که من را نگران کند. این که می دیدم تیمم اشتیاق لازم برای حضور در چنین رقابت سطح بالایی را ندارد من را آزار می داد. می دانستیم که ما را تحت فشار خواهند گذاشت اما نتوانستیم هیچ تاثیری روی بازی داشته باشیم و تنها چند موقعیت کم داشتیم. دو گل داشتیم که توسط کمک داور ویدیویی مردود اعلام شد. مشکل اصلی ما عدم اشتیاق است. وقتی توپی از دست می رود باید پایت را وسط بگذاری و برنده دوئل شوی و در این صورت می توان پیروز مسابقه بود. این مشکل من است. آنها بهتر بودند و شایسته این پیروزی بودند. ما بد بودیم. آنها به خوبی ما را تحت فشار قرار دادند. "

زیدان در پاسخ به سوالی درباره اشتباهات تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید، نیز گفت: " همه ما به یک اندازه سهیم هستیم. من یک نفر خاص را متهم نمی کنم. ما باید این شکست را فراموش کنیم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم. وقتی تیمی شکست می خورد همه مقصر هستند. "

1070