آشوبی: برخی افراد از مسئولیت فقط لفظ آن را یاد گرفته‌اند/ مسئولان شرکت توسعه باید پاسخگو باشند

آشوبی: برخی افراد از مسئولیت فقط لفظ آن را یاد گرفته‌اند/ مسئولان شرکت توسعه باید پاسخگو باشند

وب سایت رسمی فوتبالی- فرزاد آشوبی، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: برخی از آقایان متأسفانه از مسئولیت فقط لفظ آن را یاد گرفته‌اند، در حالی که ممکن است واقعاً شایسته انجام آن کار نباشند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، فرزاد آشوبی، در خصوص فوت عماد صفی‌یاری کودک ۸ ساله‌ای که بر اثر برق گرفتگی در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان جان خود را از دست داد، اظهار داشت: بدون شک مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی که مسئولیت این کار را برعهده داشتند، مقصر اصلی این اتفاق تلخ و قابل پیش‌بینی هستند و باید در این مورد پاسخگو باشند.

وی افزود: به نظر می‌رسد برخی که مسئولیت چنین کار‌هایی به آنها سپرده شده، نمی‌دانند وقتی هوادار یا شخصی وارد فضای ورزشگاه می‌شود چه چیزی می‌خواهد و قرار است چه لذتی را تجربه کند. هوادار در تمام دنیا وارد ورزشگاه فوتبال می‌شود تا از دیدن بازی لذت ببرد و لحظات خوشی را کنار عزیزانش سپری کند، اما متأسفانه با بی‌مسئولیتی از سوی برخی مدیران و افراد، یک کودک پاک اینگونه جان خود را از دست می‌دهد.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: از نظر من تا وقتی که کار‌ها به افراد کاردان و متخصص سپرده نشود، متأسفانه شاهد چنین اتفاقات پیش پاافتاده و تلخی خواهیم بود. واقعاً تأسف‌بار است که در عصر تکنولوژی این اتفاقات رخ می‌دهد و به همین راحتی خانواده‌ای داغدار و کودکی از دنیا می‌رود. برخی از آقایان متأسفانه از مسئولیت فقط لفظ آن را یاد گرفته‌اند، در حالی که ممکن است واقعاً شایسته انجام آن کار حتی کوچک نباشند.

4344