وحید قلیچ: بازی در دربی کار هر کسی نیست، بیرانوند شماره یک است

وحید قلیچ: بازی در دربی کار هر کسی نیست، بیرانوند  شماره یک است

وب سایت رسمی فوتبالی- مربی سابق دروازه بان های پرسپولیس گفت: بدون شک کالدرون در دربی از علیرضا بیرانوند برای حفاظت از دروازه پرسپولیس استفاده خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اوضاع این تیم در آستانه دربی گفت: پرسپولیس در برابر نفت نمایش خوبی را از خود ارائه داد و این تیم در آستانه دربی موفق شد پیروزی خوبی را به دست آورد.

این دروازه بان سابق پرسپولیس با اشاره به گلزنی محمدحسین کنعانی زادگان در برابر نفت آبادان گفت: من خیلی خوشحالم که این جوان در این دیدار گلزنی کرد و نشان داد بازیکنی باقابلیت های خوبی است و پرسپولیس بابت خرید او سود برده و در بازی های بعدی هم می تواند عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه در خصوص عملکرد رادوشوویچ  به خبرنگار فوتبالی گفت: این دروازه بان در برابر نفت کار خاصی نکرد و به اعتقاد من علیرضا بیرانوند همچنان باید شماره یک پرسپولیس باشد و شک نکنید که کالدرون در دربی باز هم به بیرانوند فرصت بازی خواهد داد. بازی در دربی آن هم در پست مهمی مثل دروازه بانی کار هرکسی نیست . او در پایان در خصوص دربی و نتیجه اش تصریح کرد: مطمئن باشید پرسپولیس برنده این دیدار است و به نظر من شجاع خلیل زاده و علی علیپور در این دیدار شانس بالایی برای گلزنی دارند. 

4344