سرمربی سابق ولز: بیل اسپانیایی بلد است فقط کمی خجالتی است

سرمربی سابق ولز: بیل اسپانیایی بلد است فقط کمی خجالتی است

سایت رسمی فوتبالی - کریس کلمن، سرمربی سابق تیم ملی ولز، مدعی شده که شایعات مربوط به مقاومت گرت بیل در یادگیری زبان اسپانیایی اشتباه بوده است. 

به گزارش فوتبالی، دوران فوتبالی حضور گرت بیل در رئال مادرید پر از فراز و نشیب بوده و علیرغم تمام گل های مهم و زیبایی که این بازیکن به ثمر رسانده هرگز از سوی هواداران به خوبی پذیرفته نشده است. بسیاری مدعی شده بودند که این بازیکن توانایی استفاده از زبان اسپانیایی را ندارد و بیرون از زمین با هم تیمی های خود معاشرت نمی کند. اما کلمن که در فاصله سال های 2012 تا 2017 هدایت بیل در تیم ملی ولز را بر عهده داشته، تاکید دارد که بازیکن سابق او به خوبی به زبان اسپانیایی مسلط است اما کمی خجالتی است و ترجیح می دهد زندگی شخصی خود را داشته باشد. 

کلمن در گفتگو با نشریه اتلتیک اظهار داشت: " من شنیدم که توشاک گفته بیل به اندازه کافی در مادرید روابط عمومی ندارد. خب او هرگز اینطور نبوده است. شخصیت او بدین شکل نیست. وقتی به خانه می رود، گلف بازی می کند و در کنار خانواده و دایره افراد کوچکی که دارد، می ماند. من فکر می کنم این منصفانه نیست که مردم با او اینطور برخورد کنند. او باید این کار را کند یا آن کار را کند. نه، هرکس باید خودش باشد. اگر او در ذهن خود خوشحال نیست، در جای درستی قرار ندارد. ما در مادرید در یک رستوران با او بوده ام و او بسیار خوب اسپانیایی صحبت می کرد، غذا سفارش می داد و با مردم صحبت می کرد. او بسیار مودب است اما فضای خودش را دارد و در زمین نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. "

1070