جستجو برای پیدا کردن زنی که به رونالدو همبرگر مجانی داد!

جستجو برای پیدا کردن زنی که به رونالدو همبرگر مجانی داد!

سایت رسمی فوتبالی - یکی از بخش های جالب مصاحبه رونالدو با پیرس مورگان، مجری انگلیسی مربوط به دوران کودکی ستاره پرتغالی و مشکلات مالی او بود.

به گزارش فوتبالی، رونالدو کودکی آسانی نداشت. بازیکن پرتغالی در خانواده ای فقیر بزرگ شد، به شکلی که خیلی از اوقات حتی پول تامین غذای خود را هم نداشته است. رونالدو در این مصاحبه خاطره جالبی از دریافت همبرگر مجانی از کارکنان شرکت مک دونالد یاد کرد و گفت:"12 ساله بودم. پول نداشتم. با بازیکنان همسن خودم زندگی می کردم که از بخش های مختلف پرتغالی به آکادمی باشگاه اسپورتینگ در لیسبون آمده بودند. بدون خانواده زندگی سختی داشتم. یادم است که یک رستوران مک دونالد در نزدیکی ما بود. تصمیم گرفتیم به آن جا برویم و درخواست کنیم که به ما همربرگ مجانی بدهند. زنی به نام "ادنا" و دو دختر دیگر به ما همبرگر دادند."

اما رونالدو گفت که سخت در تلاش است تا این زن را پیدا کند و محبتش را جبران کند. ستاره پرتغالی توضیح داد:" امیدوارم این مصاحبه به من کمک کند تا این زن را پیدا کنم. به رستوران مک دونالد مراجعه کردم و فهمیدم که تعطیل شده است. دوست دارم زنی که به من کمک کرد را برای ناهار به تورین یا لیسبون دعوت کنم تا با هم ناهار بخوریم و از او تشکر کنم. هرگز لطفش را فراموش نمی کنم."

باید دید که در روزهای آینده بالاخره زنی که به گفته رونالدو "ادنا" نام داشته ایا این فرصت را پیدا خواهد کرد تا با دیدن مصاحبه، با رونالدو رو در رو شود یا نه.