واکنش روزنامه پیروزی به لغو محرومیت هواداران تراکتور؛ یاشاسین کمیته انضباطی!

واکنش روزنامه پیروزی به لغو محرومیت هواداران تراکتور؛ یاشاسین کمیته انضباطی!

وبسایت رسمی فوتبالی  - ارگان رسمی باشگاه پرسپولیس واکنش جالبی به لغو محرومیت تماشاگران تراکتور داشته است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که بعد از اعلام حکم محرومیت یک جلسه‌ای علیرضا بیرانوند، خبر محرومیت تراکتور از بازی در حضور هوادارانش هم منتشر شد اما دیروز بود که مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد هواداران این تیم مشکلی برای حضور در استادیوم یادگار امام در هفته چهارم نخواهند داشت.

روزنامه پیروزی در واکنش به تغییر حکم کمیته انضباطی درباره محرومیت تماشاگران تراکتور یادداشت مفصلی نوشته که بخشهای مهم آن را برایتان انتخاب کرده‌ایم:" تعجب ما از این است که چرا به‌جای این‌همه حمایت در این مهروموم‌ها، یک‌دفعه یک جام قهرمانی به آن باشگاه نمی‌دهند تا خیالشان راحت شود. ما فقط می‌توانیم بگوییم: یاشاسین کمیته انضباطی، یاشاسین فدراسیون فوتبال، یاشاسین ….!

بخواهیم جای این سه‌نقطه را با اسامی معرفی کنیم. خودش یک مطلب مفصل است، اما یک‌چیز را خوب می‌دانیم این‌که بار کج به منزل نمی‌رسد. هر کاری هم برکتش مهم است. برکت هم این‌طور به دست نمی‌آید.

فعلا که حرف، حرف زور است و حرف زور هم پدر حرف حساب را درمی‌آورد. اشکالی ندارد. یک روز آن‌طور، یک روز بازیکنت را به‌زور می‌گیرند و یک روز هم همین‌طور. نتیجه‌اش را دیده‌ایم.

توضیح: عکس این مطلب را هم از روزنامه پیروزی انتخاب کردیم

1984