بونوچی: قهرمانی‌های سری آ را با قهرمانی در اروپا عوض نمی‌کنم

بونوچی: قهرمانی‌های سری آ را با قهرمانی در اروپا عوض نمی‌کنم

سایت رسمی فوتبالی - لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس، می گوید که حاضر نیست قهرمانی های خود در سری آ را با قهرمانی در لیگ قهرمانان عوض کند و مدعی شد که این تیم برای پیروزی در هر بازی وارد زمین می شود. 

به گزارش فوتبالی، بونوچی 32 ساله 7 قهرمانی در سال های اخیر با یوونتوس به دست آورده اما در اروپا به موفقیت خاصی نرسیده است. یوونتوس از سال 1996 موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان نشده و بونوچی در هر دو فینال 2015 و 2017 که با شکست یووه همراه بود در ترکیب این تیم حضور داشت. آنها چهارشنبه شب در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف اتلتیکو مادرید خواهند رفت و بونوچی در کنفرانس خبری پیش از بازی در این باره گفت: " من برای قهرمانی هایی که با این تیم به دست آورده ام ارزش بسیاری قائل هستم. در یوونتوس همیشه باید برای این که بهترین بازی خود را در زمین ارائه بدهی، آماده باشی. من حاضر نیستم هیچکدام از قهرمانی هایی که با این تیم به دست آورده ام را با چیز دیگر معاوضه کنم. "

او در ادامه اضافه کرد: " به میدان رفتن برای کسب تساوی در دی ان ای یوونتوس نیست. ما با میل به این که ثابت کنیم در مسیر درستی قرار داریم به زمین می رویم و می خواهیم از این امتیازات استفاده کنیم تا در لیگ قهرمانان پیش برویم. این یک نبرد خواهد بود. مانند تمام بازی های لیگ قهرمانان کار سختی در پیش داریم. ما با اشتیاق و انرژی پیش می رویم چون بازی در این رقابت ها مانند یک رویاست. بازی خوبی برابر فیورنتینا داشتیم اما رقابت لیگ قهرمانان متفاوت است. "

1070