محمدخانی: اگر دل «علیپور» با پرسپولیس نیست، برود

محمدخانی: اگر دل «علیپور» با پرسپولیس نیست، برود

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر «علی علیپور» دلش با تیم نیست، برود و اگر قرار است بماند مانند قبل باانگیزه در زمین ظاهر شود.

به گزارش فوتبالی، ناصر محمدخانی در گفت‌وگویی با اشاره به به برتری پرسپولیس برابر صنعت‌نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم اما باید بدانیم که پیروزی‌های یک بر صفر نتیجه مطمئنی برای برتری نیست و ممکن است تا پایان بازی هر اتفاقی رخ دهد.

وی افزود: پرسپولیس در دقایق پایانی بازی باید بیش از ۲ و یا سه گل به حریف می‌زد اما این اتفاق رخ نداد. «گابریل کالدرون» سرمربی پرسپولیس باید روی این موضوع بیشتر کار کند تا هواداران استرس نداشته باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد علی علیپور مهاجم سرخپوشان و موقعیت‌هایی که این بازیکن هدر می‌دهد، اضافه کرد: در ابتدای فصل او مدام از رفتن دم می‌زند و در بازی‌ها می‌بینیم که بی‌انگیزه در زمین حاضر می‌شود و عدم تمرکز باعث هدر رفتن موقعیت‌ها می‌شود. او اگر دلش با تیم نیست برود و مسئولان مقدمات فروش وی را فراهم کنند اگر هم می‌خواهد بماند باید مانند همیشه موفق و پرانگیزه باشد.

محمدخانی گفت: علیپور بازیکن بدی نیست و نشان داده که می‌تواند همیشه خطرناک ظاهر شود. او یک سال آقای گل لیگ و یک سال هم مدعی اصلی آقای گلی بود اما نباید موضوعی غیر از گلزنی حواس وی را پرت کند.

وی تاکید کرد: این بازی یک زنگ خطر برای کالدرون بود تا بیشتر روی گلزنی بازیکنانش کار کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد جونیور هم گفت: او تازه بازی اولش را پشت سر گذاشت و خیلی زود است که بخواهیم در مورد این بازیکن نظر بدهیم. جونیور باید خیلی زود با سایر نفرات هماهنگ شود و خودش را نشان بدهد.

وی ادامه داد: پرسپولیس از همه نظر چه مدیریتی و چه کادر فنی دچار تغییرات شده است و چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شده‌اند. به همین خاطر باید کمی فرصت داد تا شرایط ایده‌آل دوباره بر پرسپولیس حاکم شود.

وی در مورد دربی هفته آینده گفت: این مسابقه فرقی با سایر بازی‌ها ندارد. پرسپولیس در آستانه این بازی با بردی که بدست آورد روحیه خوبی کسب کرد و در مجموع می‌توان به این تیم در شهرآورد خوش‌بین بود.

محمدخانی اضافه کرد: شهرآورد بازی هافبک‌ها است و آنها در این مسابقه نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کنند. پرسپولیس در میانه میدان بازیکنان خوبی دارد و این برگ برنده ما در این مسابقه مهم محسوب می‌شود. با توجه به این موضوع پرسپولیس شرایط بهتری را برای برتری در شهرآورد دارد.

7655