نویل: منچستر یونایتد باید واران، کانته و امباپه را جذب کند

نویل: منچستر یونایتد باید واران، کانته و امباپه را جذب کند

سایت رسمی فوتبالی - گری نویل معتقد است که منچستریونایتد برای نتیجه گیری بهتر و داشتن بدنه قوی تر در تیم خود باید بازیکنانی مانند رافائل واران، انگولو کانته و کیلیان امباپه را به خدمت بگیرند. 

به گزارش فوتبالی، داوید دخیا قرارداد خود را با منچستریونایتد تمدید کرده و هری مگوایر نیز با قراردادی گرانقیمت به این تیم پیوست تا شرایط برای شیاطین سرخ بهتر شود. یونایتد همچنین بازیکنانی چون پل پوگبا و مارکوس راشفورد را نیز در اختیار دارد اما نویل باور دارد که بازیکنان بهتر دیگری نیز باید به این تیم اضافه شوند. ستاره سابق منچستریونایتد در گفتگو با اسکای اسپرت اظهار داشت: " منچستریونایتد باید بدنه قدرتمند خود را پیدا کند. به لیورپول نگاه کنید. آنها فابینیو، آلیسون، ویرجیل فن دایک، روبرت فیرمینیو را دارند که بازیکنانی باورنکردنی هستند. منچسترسیتی نیز بازیکنان قدرتمندی دارد. فکر می کنم منچستریونایتد نیز در 12 تا 18 ماه آینده به بازیکنان قدرتمندی نیاز دارد که به بازیکنان جوان کمک کند. سال های قبل ما بازیکنانی چون استیو بروس، گری پالیستر، پیتر اشمایکل، روی کین، اندی کول و اریک کانتونا را دارد. مشکل فعلی تیم حضور بازیکنان جوان در زمین نیست. آنها باید بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرند. "

پس از این صحبت ها یکی از کاربران توییتر از او پرسید که اگر قدرتی داشت کدام بازیکنان را در یونایتد جذب می کرد و نویل نوشت: " رافائل واران، انگولو کانته و کیلیان امباپه. "

1070