اعتراض هواداران شاهین به شهرداری بوشهر

اعتراض هواداران شاهین به شهرداری بوشهر

وب سایت رسمی فوتبالی-  هواداران شاهین شهرداری بوشهر در دیدار تیم شان با پیکان تهران به شدت نارضایتی خود را از عملکرد مسئولان و خصوصا اعضای شورای شهر و شهرداری اعلام کردند.

به گزارش فوتبالی، شاهینی ها در حالی به مصاف پیکان تهران رفتند که در دو بازی قبلی خود با شکست روبرو شده بودند و در این دیدار هم نتوانستند نتیجه ای بهتر از تساوی کسب کنند.

شهرداری بوشهر سال ۹۳ با هدف احیا تیم  شاهین با خرید امتیاز یک تیم از  لیگ دسته دوم کار خود را آغاز کرد و این تیم پس از سه سال حضور در لیگ دسته دو با هدایت مهدی پاشازاده به لیگ دسته یک صعود کرد و بوشهری ها در ادامه در سال ۹۷ با ویسی جشن صعود دوباره شاهین به لیگ برتر را جشن گرفتند.

صعود مجدد شاهین به لیگ برتر موجی از شور و نشاط را به مردمان بندر به ارمغان آورد و هواداران شاهین چندین شب متوالی در کنار ساحل به جشن و پایکوبی پرداختند.

پس از کش و قوس های فراوان شهرداری بوشهر موفق شد اجازه وزارت کشور برای تیم داری و آن هم به مدت یکسال را دریافت کند ولی شهرداری در همان ابتدای کار اعلام کرد به تنهایی توانایی اداره شاهین را ندارد و با کمبود بودجه مواجه خواهد شد.

در این بین شهرداری با اسپانسرها هم به توافق نرسید و ویسی بالاخره با جذب چند بازیکن و تمدید قرداد بازیکنان فصل پیش راهی مسابقات لیگ برتر شد.

شاهین در سه بازی اخیر فقط توانست یک امتیاز کسب کند و هواداران این تیم از این‌ نتایج ناراضی هستند، ویسی هم بارها اعلام کرده است که تیم‌مشکلات مالی دارد و تنها ۱۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده‌است.

شاهین همچنان مدیرعامل ندارد و با سرپرست اداره می شود، هواداران که تجربه یکبار سقوط از لیگ برتر را دارند اعتقاد دارند شاهین مشکل مدیریتی دارد و این روند آن ها را نگران کرده است‌‌.

در روز بازی با پیکان نیز جمعی از هواداران با در دست داشتن بنری با عنوان «شهرداری اگه تیم داریت اینه اسم شاهین مون رو پس بده» اعتراض خود را به نحوه تیم داری شهرداری اعلام کردند.

7655