ترشتگن: نویر حق ندارد درباره احساسات شخصی من نظر بدهد

ترشتگن: نویر حق ندارد درباره احساسات شخصی من نظر بدهد

سایت رسمی فوتبالی - مارک آندره ترشتگن می گوید حرکت مانوئل نویر در انتقاد از احساسات شخصی او درباره علاقه به فرصت بازی بیشتر در تیم ملی آلمان حرکت نادرستی بوده است. 

به گزارش فوتبالی، دروازه بان بارسلونا چندی پیش مدعی شده بود که عدم حضورش به عنوان دروازه بان شماره یک آلمان او را دیوانه کرده و شرایط برایش سخت شده است. این دروازه بان 27 ساله در بیشتر طول دوران بازی حرفه ای خود پشت سر مائول نویر قرار داشته اما اخیرا درخواست ها برای استفاده از او به جای دروازه بان بایرن مونیخ افزایش یافته است. نویر پس از صحبت های ترشتگن مدعی شده بود که این بازیکن نباید ناراحتی خود را به صورت علنی ابراز می کرده و این بی احترامی به او و سایر دروازه بان های تیم ملی است. 

حالا دروازه بان بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر دورتموند در این باره گفت: " دوست دارم در این باره چیزی بگویم. شما نمی توانید بگویید برای جایگاه دروازه بانی رقابت داریم و سپس از بازیکنان انتظار داشته باشید که از بازی نکردن خود خوشحال باشند. فوتبال درباره خوشحالی و ناراحتی است. مانوئل نویر نیازی ندارد که درباره احساسات شخصی من اظهارنظر کند. این نظر من است. اگر به چند سال اخیر نگاه کنید، می فهمید که من همیشه خوب رفتار کردم و چیزی که نویر و بقیه می گویند منصفانه نیست. اظهارات او نامناسب بود اما من نمی خواهم بیش از این چیزی بگویم. می خواهم این جنجال همین جا پایان پیدا کند. "

1070