دیدار شیخ‌سلمان با رئیس جمهور ازبکستان/ میرضیایف: پتانسیل برگزاری مسابقات قهرمانی در سطح جهانی و قاره‌ای را داریم

دیدار شیخ‌سلمان با رئیس جمهور ازبکستان/ میرضیایف: پتانسیل برگزاری مسابقات قهرمانی در سطح جهانی و قاره‌ای را داریم

وب سایت رسمی فوتبالی- رئیس کنونی کنفدراسیون فوتبال آسیا با رئیس جمهور ازبکستان دیدار کرد. 

به گزارش فوتبالی، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنونی کنفدراسیون فوتبال آسیا با شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان دیدار کرد.

رئیس جمهور ازبکستان در این دیدار از مشارکت مؤثر بین ازبکستان و صندوق بین المللی پول استقبال کرد و خاطرنشان کرد: در کشور ما شرایط مطلوب برای محبوبیت فوتبال و جذب مردم به ورزش ارتقا یافته است.

ازبکستان از سال 1994 عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا است و امروز با تشکیل این سازمان و دیدار امید است، پشتیبانی زیادی برای توسعه فوتبال و بازسازی زیرساخت های ورزشی موجود صورت گیرد.همچین در این جلسه موضوعات گسترش همکاری با کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد بحث قرار گرفت.

رئیس جمهور ازبکستان خاطرنشان شد: کشور ما پتانسیل برگزاری مسابقات قهرمانی در سطح جهانی و قاره ای را در قالب مسابقات فوتبال اعم از نوجوانان ، نوجوانان ، نوجوانان و نوجوانان دارد.

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون  فوتبال آسیا تأکید کرد:  مهم است که ازبکستان همچنان زیرساخت های شناخته شده بین المللی فوتبال ، پشتیبانی روش شناختی و پشتیبانی از آموزش متخصصان ، مربیان و داوران واجد شرایط را ادامه دهد.
 همچنین رئیس فدراسیون فوتبال ازبکستان نیز با تشکر از رئیس جمهور برای استقبال گرم، از وی تشکر و از سیاست‌هایش در ترویج فوتبال در ازبکستان تشکر کرد.

شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه تأکید کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا آماده است تا دستورالعمل ها و پروژه های جدیدی را با هدف تقویت مشارکت با ازبکستان انجام دهد.

شیخ سلمان سپس از تاسیسات ورزشی و استادیوم ها و زیر ساخت های بازدید کرد که در این بین با روشن ایرماتوف داور سرشناس ازبک نیز دیدار کرد. 

4344