ایجنت کلوپ: تمدید قرارداد او بستگی به وضعیت آب و هوا دارد

ایجنت کلوپ: تمدید قرارداد او بستگی به وضعیت آب و هوا دارد

سایت رسمی فوتبالی – مارک کاسیچکه، ایجنت یورگن کلوپ گفته آب و هوای انگلیس روی تمدید قرارداد کلوپ تاثیر می‌گذارد.

این مربی آلمانی نزدیک به چهار سال است که هدایت لیورپول را در دست دارد. او در اکتبر 2015 به این تیم آمد و آنها را در لیگ برتر مدعی کرد، و به قهرمانی لیگ قهرمانان هم رساند.

بسیاری در لیورپول دوست دارند که او تا پایان عمرش در این باشگاه بماند، اما کلوپ مرتبا گفته که عجله‌ای برای تمدید قرارداد ندارد. قرارداد فعلی او در سال 2022 به پایان می‌رسد و کاسیچکه می‌گوید: «قرارداد او تا سال 2022 اعتبار دارد و این که باشگاه می‌خواهد قراردادش را تمدید کند، رازی است که همه می‌دانند.

ما هنوز برای این کار فرصت داریم. باید صبر کنیم و ببینیم که اوضاع چطور پیش خواهد رفت، و آیا تغییرات اقلیمی باعث می‌شود هوای انگلیس بهتر شود یا این که تنها هوای آلمان بهتر خواهد شد.

نباید اثر آب و هوا را دست کم گرفت. یادم هست که در نوامبر یا دسامبر، لیورپول درخواست تمدید قرارداد داد. من گفتم: صبر کنیم. اولا (همسر کلوپ) و یورگن صبح بیدار شدند و دیدند هوا تاریک است. زمانی که آنها عصر دوباره با هم ملاقات کردند، هوا تاریک بود و باران تندی هم می‌بارید. در تعطیلات زمستانی در آلمان، اگر هوا واقعا بد باشد، باشگاه‌ها برای دو هفته به مسافرت می‌روند، و بعد مستقیم به اردوی تمرینی برمی‌گردند و روزها زیر آفتاب تمرین می‌کنند. در همین مدت، مربیان انگلیسی گاهی مجبورند تیمشان را برای 13 بازی آماده کنند. آنها فرسوده می‌شوند واوضاع اصلا آسان نیست.» 

8444