حمودی: بدشانس بودیم که شاهین را نبردیم

حمودی: بدشانس بودیم که شاهین را نبردیم

وبسایت رسمی فوتبالی- بازیکن تیم پیکان گفت: مقابل شاهین شهرداری بوشهر عملکرد خیلی خوبی داشتیم و اگر توپ‌های ما گل می‌شد می‌توانستیم با یک نتیجه خوب برنده شویم. 

به گزارش فوتبالی، علی حمودی در خصوص آخرین وضعیت تیم پیکان بعد از سه بازی در لیگ برتر گفت: ما به دنبال این بودیم که نبازیم؛ چراکه واقعا در بازی با نساجی و شاهین شهرداری بوشهر حق ما باخت نبود. شب گذشته ما یک بازی یک طرفه را انجام دادیم اما متاسفانه در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم و برنده نشدیم، هر چند که در تیم ما همه زحمت می‌کشند. ما شب گذشته سرتر از شاهین بودیم و در آن شرایط شرجی خیلی خوب کار کردیم اما متاسفانه برنده نشدیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در سه بازی اخیر لیگ برتر نتوانستید بردی به دست بیاورید، افزود: به نظر من بدشانسی باعث شد که برنده نشویم وگرنه از نظر تاکتیکی ما خیلی خوب مقابل شاهین بازی کردیم و امیدوارم که در هفته‌های آینده بتوانیم با ادامه بازی خوب برنده شویم. البته تساوی شب گذشته باعث شد تا این هفته با آرامش تمرین کنیم و از طرف دیگر در سه بازی انجام‌شده ما دو بازی میهمان بودیم و امیدوارم که در این هفته که در زمین خودمان بازی خواهیم کرد بتوانیم برنده باشیم و اولین برد امسال را جشن بگیریم.

حمودی تصریح کرد: من به تیم خودمان مطمئن هستم، چراکه بازیکنان جوان و باتجربه خوبی داریم و می‌توانیم با برد در بازی این هفته دوباره به جدول برگردیم. اگر به جدول نگاه کنید می‌بینید که حتی تیم‌های بزرگ هم فعلا شرایط خوبی ندارند و هر تیم می‌تواند با یک برد به جدول برگردد و به وضعیتش سر و سامان بدهد.

بازیکن تیم پیکان درباره بازی این هفته مقابل ماشین‌سازی هم گفت: ماشین‌سازی هم مثل ما در بازی قبل برنده نشد و آنها شکست خوردند، اما ما مقابل شاهین فوق‌العاده بازی کردیم و حتی با وجود اینکه میهمان بودیم، اما موفق شدیم عملکرد خوبی داشته باشیم و کاملا به بازی مسلط بودیم. ما این بازی میزبان خواهیم بود و می‌خواهیم اولین 3 امتیازمان را کسب کنیم. ما شب گذشته واقعا عملکرد خوبی داشتیم و کل بازی دست ما بود به طوری که هر کسی بازی را دید معتقد بود که ما باید برنده می‌شدیم. ما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم و با بدشانسی به گل نرسیدیم. اگر توپ‌های ما گل می‌شد می‌توانستیم با یک نتیجه خیلی خوب برنده شویم. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌من این نبردن را روی حساب بدشانسی می‌گذارم و امیدوارم در بازی بعدی بدشانسی ما تمام شود و بتوانیم برنده شویم.

حمودی که با پیراهن استقلال در دربی مقابل پرسپولیس بازی کرده بود درباره دربی هفته آینده این دو تیم تصریح کرد: به نظرم شرایط استقلال و پرسپولیس با هم برابر است. در این چند سال پرسپولیس از نظر امتیازی شرایط بهتری نسبت به استقلال داشت، اما الان شرایط هر دو تیم مساوی است. هم پرسپولیس و هم استقلال هنوز خیلی راه نیفتاده‌اند، اما به نظرم روز یکشنبه دربی خوبی را خواهیم دید و می‌دانم این بازی برنده خواهد داشت و امیدوارم استقلال بتواند برنده دربی باشد.

9697