امری: می دانستم واتفورد می تواند به بازی برگردد و همینطور هم شد

امری: می دانستم واتفورد می تواند به بازی برگردد و همینطور هم شد

سایت رسمی فوتبالی- آرسنال یکشنبه شب در بازی با واتفورد با دو گل از حریفش پیش بود اما در نیمه دوم و در پی اشتباهات مدافعان این تیم، دو گل دریافت کرد تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.

به گزارش فوتبالی، در پایان این بازی اونای امری سرمربی آرسنال اعلام کرد که تیمش می بایست در نیمه اول گل سوم را هم می زد و به همین خاطر این تساوی اصلا برایش دلنشین نبوده است.

امری در پایان این مسابقه به بی بی سی سپورت گفت:« واتفوردی ها  در جریان بازی ما را تحت فشار قرار دادند، آنها پارسال هم همینگونه بازی می کردند. ما در نیمه اول تیم برتر زمین بودیم و می دانستیم که باید گل سوم را هم به واتفورد بزنیم؛ چون می دانستیم که آنها با حمایت هوادارانشان می توانند به جریان بازی برگردند و دقیقا هم همینطور شد.»

امری ادامه داد:«ما نتوانستیم در نیمه دوم مقابل فشارهای واتفورد مقاومت کنیم. بازیکنان این تیم از نظر جسمانی هم بسیار قوی هستند. واتفورد در این بازی امروز ما را مجبور به اشتباه کرد و باعث شد تا ما چنین اشتباهاتی را مرتکب شویم.اگر شما قادر به نفوذ به خطوط تیم حریف باشید آنگاه می توانید شانس گلزنی ایجاد کنید. واتفورد در نیمه دوم تیم برتر زمین بود و در مجموع تساوی خوبی نبود. ما باید به کار و تلاش خود ادامه دهیم. وقتی سعی کردیم با توپ های بلند بازی کنیم، توپ های زیادی از دست دادیم.»