رمضانی: بازیکنان ما مقابل فشار‌های تماشاگران نساجی ایستادند

رمضانی: بازیکنان ما مقابل فشار‌های تماشاگران نساجی ایستادند

وب سایت رسمی فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنان ما جوان هستند و تحت تاثیر تماشاگران نساجی قرار گرفتند، اما در نهایت از پس این فشار‌ها برآمدند.  

به گزارش فوتبالی، آرمان رمضانی بازیکن تیم فوتبال سایپا درباره پیروزی پرگل این تیم برابر تیم نساجی مازندران اظهار کرد: بازی زیبا بود و تماشاگرانی که به استادیوم آمدند از این بازی لذت بردند. ما خیلی خوب بازی کردیم و یک ربع آخر بازی ورق برگشت، اما خدا را شکر این بازی را پیروز شدیم. تیم ما تحت فشار بود و خدا را شکر توانستیم با برد این بازی را به پایان برسانیم.

رمضانی درباره اینکه فشار هواداران نساجی اذیتشان نکرد، گفت: به نظرم فشار تماشاچی‌های نساجی در آخر بازی خیلی تاثیر گذار بود چرا که بازیکنان ما جوان هستند و تحت تاثیر قرار گرفتند. البته بازیکنان از پس این فشار‌ها برآمدند.

بازیکن تیم ساپیا گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و در هر بازی کادر فنی تدابیر خاصی برای حریفان دارد و انشاالله همین روند رو به رشد ما ادامه داشته باشد.

او درباره وضعیت نامناسب زمین بازی بیان کرد: زمین بازی در دیدار قبلی که خیلی بد بود، اما در این بازی یک مقدار وضعیت زمین بهتر شده است. این زمین مشکلات زیادی دارد که امیدوارم مسئولان زمین درست کنند.

او گفت: تیم ما جوان است، اما تلاش خود را می‌کنیم که نسبت به پارسال بهتر نتیجه بگیریم. اگر توانستیم سهمیه آسیا را بگیریم که خیلی خوب است، اما اگر این اتفاق رخ نداد به دنبال کسب نتایج خوب هستیم.

4344