رئیس سابق رئال مدرک رو کرد؛ رونالدو را من خریدم و نه پرز!

رئیس سابق رئال مدرک رو کرد؛ رونالدو را من خریدم و نه پرز!

سایت رسمی فوتبالی- رامون کالدرون رئیس سابق باشگاه رئال مادرید در صحبتهایی به فلورنتینو پرز رئیس فعلی باشگاه کهکشانی تاخته و به شدت از او انتقاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، اقای کالدرون با انتشار پستی در صفحه رسمی اش در توئیتر، پرز را بی شرم و حیا نامیده است. او به این دلیل از پرز به تندی انتقاد کرده که رئیس فعلی باشگاه مادریدی اخیرا در صحبتهایی گفته بود که کریستیانو رونالدو بهترین بازیکنی است که او برای رئال مادرید به خدمت گرفته است.

کالدرون در پست خود یادآوری کرده که کریستیانو رونالدو به لطف تلاشها و مدیریت او در زمان ریاستش در باشگاه مادریدی در نهایت به برنابئو منتقل شده بود.کالدرون همراه با این پست چندین نامه را هم منتشر کرده که تاریخ آنها به دوازدهم دسامبر سال 2008 برمی گردد. در این نامه ها کریستیانو رونالدو پذیرفته بود تا برای فصل بعد از آن به رئال مادرید منتقل شود و بدین ترتیب کالدرون ثابت کرده که تمام توافقات برسر انتقال کریس رونالدو به باشگاه مادریدی در سال 2009 در زمان ریاست او در باشگاه مادریدی انجام گرفته و در همان روزهای پایانی اواخر سال 2008 که او همچنان ریاست باشگاه مادریدی را برعهده داشت، کریس رونالدو با تمام شرایط انتقال به باشگاه مادریدی موافقت کرده بود.

6363