واتفورد 2 -2 آرسنال؛ دو امتیاز مفت از دست رفت!

واتفورد 2 -2 آرسنال؛ دو امتیاز مفت از دست رفت!

سایت رسمی فوتبالی- آرسنال در خانه واتفورد با نتیجه 2-2 مقابل واتفورد متوقف شد.  با دبل پیر آمریک اوبامیانگ در نیمه اول، به نظر می رسید برتری آرسنال مقابل واتفورد قطعی باشد اما در نیمه دوم دو بار دروازه توپچی ها باز شده تا آرسنال دو امتیاز مهم را از دست بدهد.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در دقیقه 11 این کلورلی بود که با یک ضربه پاس راست دروازه آرسنال را تهدید کرد، اما برند لنو عکس العمل خوبی از خود نشان داد.اما در ادامه آرسنال بود که بر جریان بازی مسلط شد و در دقیقه 20 به گل اول دست یافت. نفوذ کولاسیناچ از سمت چپ با پاس او به درون محوطه همراه شد و پیر آمریک اوبامیانگ موفق شد با یک چرخش زیبا و ضربه ای زمینی گل اول آرسنال را به ثمر برساند.دقایقی بعد و روی حرکت زیبای مسوت اوزیل، آرسنال تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما ضربه روی پای اوبامیانگ جفت و جور نشد و موقعیت از دست رفت.

 

اما در دقیقه 32 آرسنال به گل دوم هم دست یافت. این بار مایتلند نایلس از سمت راست وارد محوطه شد و ارسال عرضی او در مقابل دروازه به اویامیانگ رسید تا این ستاره گابنی به راحتی گل دوم را به ثمر برساند.در دقیقه 36 واتفورد فرصت خوبی برای کاهش اختلاف داشت اما در دو صحنه متوالی دلوفئو و گرای از موقعیت های خود استفاده نکردند.

در دقیقه 42 آرسنال فرصت خوبی برای رسیدن به گل سوم هم داشت اما پاس اوزیل به اوبامیانگ و په په نرسید و این فرصت از دست رفت. در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و آرسنال با برتری 0-2 راهی رختکن شد.اما بر خلاف نیمه اول این واتفورد بود که نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 52 به گل رسید. اشتباه وحشتناک سوکراتیس و پاس عجیب او در محوطه به کلورلی رسید و او با یک ضربه دقیق اختلاف را به حداقل رساند.

در دقیقه 60 فیمنیا با یک ضربه والی دروازه آرسنال را تهدید کرد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد سار در شرایطی دشوار اقدام به ضربه زدن کرد اما شوت او راهی به دروازه توپچی ها نیافت.اما حملات واتفورد ادامه یافت و این تیم در دقیقه 81 صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که پریرا آن را تبدیل به گل کرد و بازی به تساوی کشیده شد.

 

در دقیقه 85 دلوفئو تا آستانه زدن گل سوم هم برای واتفورد پیش رفت اما ضربه او با اختلاف کمی راهی بیرون زمین شد. در دقیقه 92 دوکوره صاحب فرصت خوبی مقابل دروازه آرسنال شد اما ضرب او توسط برند لنو مهار شد تا در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.