پرز: رئال مادرید باید عطشش برای فتح جامها را بازیابد

پرز: رئال مادرید باید عطشش برای فتح جامها را بازیابد

سایت رسمی فوتبالی- فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در مجمع این باشگاه صحبتهای جالب توجهی را برزبان آورد. او در عین حال خواهان احترام و قدردانی از بازیکنانی شد که دوره ای فراموش نشدنی را با پیراهن رئال مادرید رقم زده اند و از عملکرد خودش و باشگاه در فصل گذشته انتقاد کرد و گفت:« فصل گذشته ما جدیت لازم را نداشتیم و حالا پروژه ای جدید پیش روست که باید طی آن عطش لازم برای فتح جامها را به دست بیاوریم.»

به گزارش فوتبالی، پرز در ادامه صحبتهایش گفت:« من همچنان بخش عمده ای از زندگی ام را وقف باشگاه می کنم و مثل روز اول مملو از عطش و انگیزه ام. من برای تمام بازیکنانی که در کسب موفقیتهای تیم سهیم بودند، درخواست احترام دارم. این بازیکنان سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سه قهرمانی متوالی در جام باشگاه های جهان به دست آوردند. فصل گذشته آنطور که دوست داشتیم و آرزو می کردیم پیش نرفت. باید درک کرد که این تیم بعد از ثبت دوره ای تاریخی و فتح تمام  جامهای ممکن فصل گذشته را آغاز کرد. ما در سالهای گذشته هر آنچه غیرممکن به نظر می رسید را فتح کردیم و به همین خاطر جدیت لازم برای حفظ آن سطح و عملکرد فراموش نشدنی را نداشتیم. فصل گذشته فصل سختی بود. نتایج بد که باعث شد تا فصلی بدون جام را به پایان ببریم باعث شد تا ما به انتقاد از خود روی بیاوریم و ورق را برگردانیم و مطمئنم که به زودی به همان افتخارات دست خواهیم یافت. باید در فکر جامهای تازه باشیم. چالش ما این است که درحالی که شرایط پیچیده تر می شود، به کسب جام ادامه دهیم.»

پرز ادامه داد:« واقعیت باید عادلانه باشد. ما باید عطش فتح جام را مثل همان دوره عملا تکرارنشدنی دوباره باز بیابیم. باید به این بازیکنان احترام گذاشت و از آنها تشکر کرد. از کادر فنی هم همینطور. باید به این تیم افتخار کنیم. الان زمان آن است که جدیت و حس رقابتی مان را باز بیابیم. ما تلاش زیادی انجام دادیم تا رختکن تیم برنده مان را بهبود ببخشیم. ما ادن هازارد را به خدمت گرفتیم که یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. بازیکنان دیگری مثل لوکا یوویچ و فرلاند مندی که بهترین بازیکن چپ لیگ فرانسه و یکی از بهترین های اروپاست و همچنین میلیتائو که در لیگ پرتغال یکی از بهترین ها بود.»

رئیس باشگاه مادریدی درمورد بازگشت خامس رودریگز گفت:« خامس بازیکنی با مهارتهای فوق العاده است که هوادارانمان به او لطف ویژه ای دارند. رودریگو جوان 18 ساله ای است که توقعات زیادی از او در فوتبال برزیل می رود. آرئولا قهرمان دنیا به تیم ما آمده تا جای کیلور ناواس محبوب ما را پر کند.»

6363