نیمار و اهدای گلش به فرزند همسر سابقش

نیمار و اهدای گلش به فرزند همسر سابقش

سایت رسمی فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در بازی تیمش ، پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ گلی تماشایی را به ثمر رساند تا در برد تیمش مشارکت داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، او در شرایطی در این بازی گام به زمین چمن گذاشت که با سوتهای انتقادی و توهینهای هواداران افراطی پاری سن ژرمن روبرو شده بود و او با گلزنی در این مسابقه این منتقدان را ساکت کرد. نکته جالب توجه اینجا بود که نیمار این گلش را به والنتیم، فرزند همسر سابقش که برادر پسرش، داوی لوکا خواهد بود اهدا کرد.

نیمار سالها قبل با کارول دانتاس برزیلی ازدواج کرده بود و فرزندش داوی لوکا حاصل این ازدواج است. بعد از مدتی کارول و نیمار از هم جدا شدند و حالا آنها با وجودی که از هم جدا شده اند، به خاطر فرزندمشترکشان داوی لوکا ارتباط خوبی با هم دارند. کارول دانتاس چندی پیش با وینیسیوس مارتینز، یک تاجر برزیلی ازدواج کرد و روز گذشته فرزندش والنتیم به دنیا آمد. از آنجا که داوی لوکا با مادرش زندگی می کند، او حالا صاحب یک برادر کوچک شده است.

ساعاتی قبل از آغاز بازی پاری سن ژرمن، داوی لوکا تولد برادرش را در اینستاگرام تبریک گفته بود و نیمار هم گلش را به والنتیم، برادر جدید پسرش تقدیم کرد.

6363