سایپا چهار - نساجی سه/ پیروزی خودروسازان در پرگل ترین دیدار روز

سایپا چهار - نساجی سه/  پیروزی خودروسازان در پرگل ترین دیدار روز

وب سایت رسمی فوتبالی- تیم های سایپا و نساجی به مصاف هم رفتند و در نهایت در جدالی تماشایی کار با برتری خودروسازان به پایان رسید. 

به گزارش فوتبالی، در قالب هفته سوم رقابت های لیگ برتر ایران، تیم های فوتبال سایپا و نساجی به مصاف هم رفتند.شاید دور از ذهن به نظر می‌رسید ولی هرکدام از دو تیم در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانستند تا پایان هفته سوم، چسبیده به سپاهان 7 امتیازی در رده دوم جدول و در یک قدمی پدیده صدرنشین قرار بگیرند. در نتیجه سه امتیاز این مسابقه ارزش بالایی برای هرکدام داشت و در نهایت هم به حساب شاگردان صادقی واریز شد تا این تیم رده سوم را ازآن خود کند. 

یکشنبه - 24 شهریور 98
سایپای تهران - نساجی مازندران، ساعت 19:45، ورزشگاه پاس قوامین تهران
داور: موعود بنیادی‌فر/کمک‌ها: قهرمان نجفی و فرهاد مروجی/ کمک داوران اضافی: جواد رحیم‌زاده و امیرسامان سلطانی/ داور چهارم: علیرضا طاهرخانی/ ناظر: مسعود مرادی

ترکیب اولیه سایپا
حامد فلاح‌زاده، سعید محمدفرد، کمال‌الدین نیکخوی، روزبه شاه‌علیدوست، مجتبی لطیفی، امیرحسین حسین‌زاده، آرمان رمضانی، محمد شریفی، آرمین سهرابیان، معین عباسیان، محمدرضا سلیمانی
سرمربی: ابراهیم صادقی


ترکیب اولیه نساجی
محمدامین رضایی، رضا علیاری، مجتبی ممشلی، میلاد سرلک، علی‌اصغر عاشوری، علی شجاعی، رضا دهقانی،حسن جعفری ، حامد شیری ،سیدمحمد میری، محمد عباس‌زاده
سرمربی: رضا مهاجری 

شرح گل
سایپا یک - نساجی صفر (دقیقه 30: سعید محمدفرد):
ارسال محمدفرد، مدافع کناری پیشتاخته سایپا از جناح راست زمین به شکل عجیبی و با اشتباه محاسباتی امین رضایی در مهار توپ، وارد دروازه نساجی شد.

سایپا 2 - نساجی صفر (دقیقه 45: امیرحسین اسماعیل‌زاده):
ارسال عاشوری، هافبک نساجی از روی کرنر را حامد فلاح‌زاده بالاتر از مهاجمان حریف به خوبی دفع کرد تا یک ضد حمله سریع برای سایپا شکل بگیرد و در ادامه با اشتباه امین رضایی در خروج از دروازه و دریبل‌زنی امیرحسین اسماعیل‌زاده، این بازیکن جوان سایپا با سرعت بالای خود تا محوطه 6 قدم نساجی پیش رفت و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

سایپا 3 - نساجی صفر (دقیقه 60: آرمان رمضانی):
معین عباسیان به خوبی منطقه بازی را عوض کرد و توپ را به امیرحسین حسین‌زاده رساند که او هم بدون مکث توپ را به عقب پاس داد تا آرمان رمضانی با شوت زمینی دروازه نساجی را برای سومین بار باز کند.

سایپا 3 - نساجی 1 (دقیقه 70: رحمان جعفری):
ارسال بلند رضا دهقانی از روی ضربه ایستگاهی را مدافعان سایپا به شکل ناقص و در محوطه جریمه خودی دفع کردند تا رحمان جعفری با ضربه نمایشی دروازه سایپا را باز کند.

سایپا 4 - نساجی 1 (دقیقه 75: کمال‌الدین نیک‌خوی): 
نارنجی پوشان ضربه آزاد میانه زمین را کوتاه کار کردند که پاس معین عباسیان را کمال‌الدین نیک‌خوی با پیشتازی 5 متری و شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه نساجی فرستاد تا گل چهارم سایپا به نام او ثبت شود.

سایپا 4 - نساجی 2 (دقیقه 80: رحمان جعفری): 
محمدمهدی نظری تا محوطه 6 قدم دروازه سایپا پیش رفت که پاس به عقب او و ناتوانی مدافعان نارنجی پوش در دفع توپ موجب شد تا توپ به رحمان جعفری برسد و این بازیکن با شوتی که به پای لطفی اصابت کرد، دومین گل نساجی را بزند.

سایپا 4 - نساجی 3 (دقیقه 84: علی شجاعی):
پاس در عمق نظری به علی شجاعی رسید که این بازیکن با حرکت در عرض به راحتی دروازه سایپا را باز کرد تا اختلاف گل به یک برسد.

7413