بالاخره؛ بازگشت مسی به تمرینات گروهی بارسا

بالاخره؛ بازگشت مسی به تمرینات گروهی بارسا

سایت رسمی فوتبالی- بعد از برد 2-5 بارسلونا مقابل والنسیا در بازی شنبه شب، آبی اناری ها صبح روز یکشنبه تمریناتشان را در کمپ تمرینی تیتو ویلانووا از سر گرفتند تا خود را برای مصاف با بوروسیا دورتموند در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که روز سه شنبه برگزار خواهد شد آماده کنند.

به گزارش فوتبالی، خبر خوب و چهره جدیدی که دراین جلسه تمرینی حضور داشت، لیونل مسی بود که بعد از مدتها به تمرینات گروهی بارسا ملحق شد. عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسا هم در بخشی از این جلسه تمرینی گروهی حضور یافت ولی در هرصورت او قادر نخواهد بود تا در بازی روز سه شنبه برای آبی اناری ها به میدان برود.

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری روز جمعه اش گفته بود که بسیار بعید است که مسی در بازی با دورتموند به زمین برود؛ هرچند که احتمال حضور او در این بازی را به طور قاطع و کامل رد نکرد. راک 1 در گزارشی در روز شنبه به این نکته اشاره کرد که حتی در صورتی که مسی به اوج آمادگی نرسد هم ممکن است روز دوشنبه با کاروان بارسلونا به آلمان سفر کند. 

درجلسه تمرینی امروز بارسلونا، اینیاکی پنیا، چومی، مورر و کارلس پرز هم از بارسلونای بی حضور داشتند و آنسو فاتی هم از تیم جوانان بارسا در این تمرین شرکت کرد. فاتی در بازی با والنسیا خوش درخشید و یک گل زد و یک پاس گل هم به فرانکی دی یونگ داد.

لیست بازیکنان آماده بارسلونا برای سفر به آلمان روز دوشنبه و بعد از برگزاری جلسه تمرینی صبح تیم (ساعت 12 به وقت اسپانیا) اعلام خواهد شد. بعد از آن کاروان بارسلونا ساعت 16 به وقت محلی به فرودگاه ال پرات خواهد رفت و به دورتموند سفر خواهد کرد و والورده ساعت 19.15 روز دوشنبه به وقت اروپای مرکزی در کنفرانسی خبری شرکت خواهد کرد.

6363