جلسه پدر مسی با مقامات تیم بکام در لندن!

جلسه پدر مسی با مقامات تیم بکام در لندن!

سایت رسمی فوتبالی- دیوید بکام اسطوره سابق فوتبال انگلیس که اخیرا باشگاهی را در فوتبال آمریکا خریداری کرده، تمام تلاشش را به کار گرفته تا لیونل مسی را برای اینترمیامی، تیم باشگاهی اش در آمریکا خریداری کند.

به گزارش فوتبالی، اینترمیامی، تیم دیوید بکام کارش در لیگ ام.ال.اس آمریکا را در ماه مارس 2020 آغاز خواهد کرد. حالا و طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، بکام، پل مک دوناف، دست راستش در این باشگاه آمریکایی را به لندن فرستاده تا در پایتخت انگلیس با خورخه مسی، پدر و مدیربرنامه های لیونل مسی دیدار و گفتگو کند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا، ممکن است باشگاه اینترمیامی مقصد آتی لیونل مسی بعد از ترک نوکمپ باشد. لازم به ذکر است که طبق قراردادی که مسی با بارسا به امضا رسانده، او می تواند در پایان هر فصل به صورت بازیکن آزاد از بارسا جدا شود. 

روزنامه سان هم در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که بکام حاضر است مسی را به صورت موقت دراختیار داشته باشد؛ یعنی مسی بعد از حضور درفاز پایانی رقابتها در فوتبال اروپا ، در ماه ژوئن به تیم اینترمیامی ملحق شود. این دقیقا کاری بود که خود بکام در طول دو سال در دو باشگاه لس آنجلس گلکسی و میلان ایتالیا انجام داده بود. جزئیات بیشتری درمورد دیدار پدر مسی با پل مک دونوف که یکی از بانیان باشگاه آتلانتا یونایتد است منتشر نشده است. جمعه هفته گذشته هم خود دیوید بکام در یک سفرناگهانی به بارسلونا رفته بود و گویا او همان شب به پاریس رفته و با ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن شام را صرف کرده بود.

دراین میان صحبتهایی نیز درمورد ابراز تمایل تیم اینترمیامی برای جذب لوئیس سوارز دوست و هم تیمی صمیمی مسی در بارسلونا نیز به گوش می رسد و گویا بکام تمایل زیادی دارد تا این ستاره اروگوئه ای را نیز به تیمش ببرد.

6363