دو شرط نوراللهی برای تمدید/ افزایش دستمزد، پرداخت مطالبات

دو شرط نوراللهی برای تمدید/ افزایش دستمزد، پرداخت مطالبات

وبسایت رسمی فوتبالی - ماجرای احمد نوراللهی و بحث تمدید قرارداد او با پرسپولیس موضوعی است که هنوز به سرانجام نرسیده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه گل، با اینکه باشگاه از زمان مدیریت ایرج عرب به دنبال این اتفاق بود تا قرارداد احمد را نهایی کند اما عمر مدیریت او به این ماجرا قد نداد تا حالا محمدحسن انصاری‌فرد این پرونده را دنبال کند. موضوعی که گویا قرار است به سرانجام برسد و به‌زودی بحث تمدید قرارداد نوراللهی با باشگاه پرسپولیس خاتمه پیدا کند. نوراللهی بازیکنی است که هم‌زمان با علی علیپور به پرسپولیس آمد و توسط علی دایی سرخ‌پوش شد. بازیکنی که قرارداد او هم مثل مهاجم آقای گل پرسپولیس پایین بود و در این سال‌ها با همین رقم کم‌ کار را با قدرت دنبال کرد تا اینکه هم‌ اکنون از او به‌عنوان یک ملی‌پوش در جمع قرمزپوشان پایتخت یاد شود. بازیکنی که گفته می‌شود قرارداد او امسال با پرسپولیس تمام شده و رقم دریافتی او یک میلیارد یا نزدیک به این عدد از این باشگاه است.

باشگاه به دنبال تمدید؛ احمد نه نمی‌گوید

همان‌طور که گفته شد باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد با احمد نوراللهی است و گویا خود این بازیکن هم مشکلی بابت این مسئله نداشته و به قولی به مدیران تیم نه نگفته است. با این‌ حال گویا این تمدید شرط و شروطی را از سوی نوراللهی برای باشگاه به همراه داشته و این بازیکن در صورت قبول شدن این مسائل برای یک سال دیگر با پرسپولیس تمدید خواهد کرد. این شرط و شروط نوراللهی برای باشگاه بابت تمدید قراردادش هم شروط عجیبی نیست که این بازیکن پیش روی انصاری‌فرد و پیش از آن ایرج عرب گذاشته که در این زمینه شنیده می‌شود مدیران پرسپولیس آن‌ها را پذیرفته‌اند. نوراللهی خواسته‌اش گرفتن مطالبات قبلی و گذاشتن یک مبلغ مناسب روی قراردادش است تا برای یک سال دیگر با پرسپولیس تمدید کند. گویا سر همین موضوع هم باشگاه پرسپولیس کوتاه آمده و با یک جمع‌بندی به این نتیجه رسیده که این بازیکن ملی‌پوش را حفظ کند و محمدحسن انصاری‌فرد به دنبال این موضوع است.

قبل دربی تمدید می‌کند

احمد نوراللهی که قلبا دوست دارد در پرسپولیس بماند اما به دنبال این است که شرایط قراردادی‌اش در این تیم بهتر شود با باشگاه کنار آمده تا به‌زودی شاهد تمدید قرارداد این بازیکن برای یک سال دیگر باشیم. به همین خاطر گویا قرار است پیش از دربی نوراللهی با توافق با باشگاه و گرفتن مطالبات قبلی و آمدن رقم قابل قبولی روی قراردادش به‌عنوان یک بازیکن ملی‌پوش برای یک سال دیگر در جمع پرسپولیسی‌ها بماند و کارش را با این تیم به‌عنوان یکی از مهره‌های اصلی ادامه دهد. با این شرایط شأن این بازیکن ملی‌پوش از سوی باشگاه حفظ‌شده و رقم دریافتی او از یک میلیارد بالاتر خواهد رفت و هم اینکه به مطالبات قبلی خودش هم می‌رسد. 

1984