گزارش ویژه/ مجیدی و مقابله با چند جریان خاص/ او قصد عقب نشینی ندارد

گزارش ویژه/ مجیدی و مقابله با چند جریان خاص/ او قصد عقب نشینی ندارد

وبسایت رسمی فوتبالی – سرمربی تیم امید وضعیت عجیبی را تجربه می کند.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی در شرایطی دیشب از نزدیک بازی فولاد و سپاهان را دید که بعد از موج رسانه‌ای دیروز علیه او، حالا اخبار متفاوتی درباره او منتشر شده است. او دیروز به اهواز رفت تا نشان دهد که با قدرت هنوز سرمربی تیم ملی امید ایران است.

روزنامه فرهیختگان در شماره امروز خود به این نکته اشاره کرده که کمیته فنی فدراسیون از مدتها قبل پروژه برکناری مجیدی را استارت زده که البته مدیران ارشد فدراسیون با آن مخالفت کرده و احتمالا خروجی جلسه بعدی کمیته فنی فدراسیون درباره تیم امید هم توسط مدیران فدراسیون وتو خواهد شد.

روزنامه ایران‌ورزشی، روایت متفاوتی درباره آینده فرهاد در تیم امید دارد و اعلام کرده که به زودی حمید استیلی یا حسین فرکی – سرمربی تیم پیکان – جانشین مجیدی خواهند شد.

روزنامه گل هم در گزارشی به اختلافات بین مجیدی و استیلی اشاره کرده. از اختلاف طرفین سر انتخاب دستیاران فرهاد گرفته تا لو رفتن لیست بازیکنان و برنامه تیم امید با دستخط حمید استیلی! اتفاقی که باعث ناراحتی مجیدی شده است.

اختلاف طرفین البته به این موارد محدود نمی شود. به نوشته روزنامه گل، موضوع مداخله فنی استیلی در مسایل تیم اما صرفا به دعوت از بازیکنان محدود نمی‌شود؛ چه اینکه بعد از بازی با ازبکستان فیلمی از مدیر تیم المپیک به دست سرمربی این تیم رسیده که فرهاد مجیدی را حسابی عصبانی کرده است. در این فیلم، استیلی در شرایطی دیده می‌شود که بازیکنان را یک گوشه جمع کرده و مشغول انتقال توصیه‌های فنی به آنهاست! این در حالی است که به نظر می‌رسد استیلی به عنوان مدیر تیم، بیشتر باید مسوولیت‌های اجرایی را بر عهده داشته باشد، نه اینکه در امور فنی مداخله کند. از طرف دیگر شنیده می‌شود در خلال بازی با ازبکستان، حمید استیلی حتی قصد تعویض هم داشته و می‌خواسته بازیکنی به نام خدابنده‌لو را به میدان بفرستد، اما فرهاد مجیدی با داد و فریاد مانع از این کار شده است!  بعد از این ماجراها بود که فرهاد به مهدی تاج زنگ زد و به گلایه از شرایطش در تیم ملی امید پرداخت، اما رییس فدراسیون فوتبال گفت خارج از کشور به سر می‌برد و در بازگشت به تهران، موضوع را پیگیری خواهد کرد.

مجیدی، البته دیروز پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت که اجازه نمی‌دهد جریانات اخیر او را از رسیدن به هدفش – گرفتن سهمیه المپیک – دور کند. حالا باید دید جلسه او با رئیس فدراسیون فوتبال چه خروجی‌ خواهد داشت.

1984