بارسلونا 5 – والنسیا 2: درخشش فاتی، دی‌یونگ و سوارز

بارسلونا 5 – والنسیا 2: درخشش فاتی، دی‌یونگ و سوارز

سایت رسمی فوتبالی – آنسو فاتی بار دیگر درخشید و کمک کرد که بارسلونا والنسیا را با نتیجه پنج بر دو شکست دهد و فاصله را با اتلتیکو مادرید صدرنشین کاهش دهد.

فاتی که تنها 16 سال دارد، یک گل زد و یک گل برای فرنکی دی‌یونگ ساخت که پاس گل او را داده بود. فاتی به این ترتیب جوان‌ترین بازیکنی شد که در قرن بیست و یکم در لالیگا در یک بازی هم گل می‌زند و هم گل می‌سازد.

در دقیقه 2 بود که روی پاس عالی دی‌یونگ، فاتی توپ را گرفت و آن را به اولین گل خود در نوکمپ تبدیل کرد.

فاتی پنج دقیقه بعد پاسخ پاس دی‌یونگ را داد و با حرکتی عالی در درون محوطه جریمه، توپ را به دی‌یونگ داد و او هم اولین گلش را برای بارسلونا زد.

دقایقی بعد، کوین گامیرو از تله آفساید بارسلونا گریخت و دروازه مارک آندره تر اشتگن را باز کرد. گل او پس از بازبینی طولانی ویدیویی قبول شد.

بارسلونا در دقیقه 51 گل سوم را زد. شوت آنتوان گریزمان با واکنش ضعیف یسپر سیلسن به تیر دروازه برخورد کرد و جرارد پیکه در برگشت آن را به گل تبدیل کرد.

نلسون سمدو هم دقایقی بعد با شوت خود تیر دروازه سیلسن را به لرزه درآورد. سپس لوییس سوارز جای فاتی را گرفت و روی دومین توپی که دریافت کرد، با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه گل‌زنی کرد. حملات بارسلونا ادامه یافت و سوارز موفق شد در دقیقه 82 گل پنجم را هم بزند.

در واپسین لحظات بازی هم گومز روی پاس دنیس چریشف یک گل دیگر برای والنسیا زد.

8444