نصیرزاده: ایرانی گلزن در لیگ برتر نداریم

نصیرزاده: ایرانی گلزن در لیگ برتر نداریم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرپرست باشگاه ماشین‌سازی معتقد است به دلیل عدم حضور مهاجم گلزن ایرانی در لیگ برتر مجبور به جذب بازیکن خارجی هستند.

به گزارش فوتبالی، هوشنگ نصیرزاده پس از دیدار ماشین‌سازی و شهرخودرو اظهار کرد: نام دو نفر را در لیست تیم خالی می‌گذاریم و همچنان پُر نکردیم؛ باتوجه به اینکه مهاجم در فوتبال ایران کم است و بیشتر مهاجمان لژیونر هستند، مجبور هستیم از بازیکن خارجی استفاده کنیم.

او ادامه داد: سال قبل یک بازیکن خارجی، لوسیانو پریرا آقای گل لیگ برتر شد و دومین نفر هم که ایرانی بود، بیشتر گل‌های خود را با پنالتی به ثمر رساند؛ به همین دلیل بازیکن گلزن در فوتبال ایران نداریم و باید برویم مهاجم خارجی بیاوریم.

سرپرست باشگاه ماشین‌سازی اضافه کرد: آوردن بازیکن خارجی نیز سخت است و آنها تا قراردادی نبندید، سر زمین حاضر نمی‌شوند؛ ما با یک بازیکن خارجی قرارداد بستیم و سر تمرین رفت ولی برخلاف آنچه که در فیلم‌های ارسالی‌اش بود، مشکل فنی داشت و با او فسخ قرارداد کردیم.

نصیرزاده درباره شایعه حضور اکبر ایمانی در ماشین‌سازی ابراز کرد: ایشان یا هر بازیکن دیگری تا نیم‌فصل نمی‌توانند به جمع ما بیایند؛ تنها بازیکنانی که آزاد هستند یا قراردادشان را تا تاریخ ششم شهریورماه 98 فسخ کرده باشند، می‌توانند به باشگاه دیگری بروند ولی ایمانی فعلا نمی‌تواند تا نیم‌فصل به ماشین‌سازی بیاید.

او تاکید کرد: تنها بازیکنان آزاد تحت عنوان سهمیه فیفا می‌توانند به تیم دیگری بروند.

7413