نوریچ 3 - منچستر سیتی 2: شکست غیرمنتظره مردان گواردیولا

نوریچ 3 - منچستر سیتی 2: شکست غیرمنتظره مردان گواردیولا

سایت رسمی فوتبالی – نوریچ توانست در کارو رود منچستر سیتی را با نتیجه سه بر دو شکست دهد. این در حالی است که نوریچ با بحران مصدومیت روبرو بود.

این اولین شکست منچستر سیتی پس از ژانویه بود. مدافعان این تیم بارها اشتباه کردند، و مهاجمان نوریچ هم عالی کار کردند.

نوریچ در این بازی 11 بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و مجبور شده بود به جای یک، دو دروازه‌بان را روی نیمکت بنشاند. مردان دانیل فارک در دقیقه 18 به گل رسیدند. نقطه ضعف سیتی روی کرنرهایی که به تیر نزدیک‌تر ارسال می‌شوند را همه می‌دانند و این بار مک‌لین از آن زاویه گل زد.

اوضاع سیتی ده دقیقه بعد بدتر شد. رودری نبردی را در میانه زمین از دست داد و تیمو پوکی توانست به پیش بتازد و توپ را به کانتول بسپارد تا او گل بزند.

در ادامه ضربه سر رحیم استرلینگ به تیر دروازه برخورد کرد و بعد از آن هم سرخیو آگوئرو روی سانتر عالی برناردو سیلوا با ضربه سر فاصله را به یک گل کاهش داد.

در ابتدای نیمه دوم، بوئندیا روی اشتباه مهلک نیکولاس اوتامندی توپ را به پوکی سپرد و او به‌آسانی هشتمین گل خود در این فصل برای باشگاه و کشورش را به ثمر رساند.

در ادامه کوین ده‌بروین، گابریل ژسوس و ریاض محرز به زمین رفتند اما نتوانستند تیمشان را نجات دهند. البته رودری با یک شوت دروازه تیم کرول را باز کرد اما در نهایت نوریچ پیروز شد.

8444