خطیبی: از مسئولان فدراسیون می‌خواهم VAR را به لیگ برتر بیاورند/ شهر خودرو یک موقعیت هم نداشت

خطیبی: از مسئولان فدراسیون می‌خواهم VAR را به لیگ برتر بیاورند/ شهر خودرو یک موقعیت هم نداشت

وب سایت رسمی فوتبالی- رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مدعی شد تیمش از نظر فوتبالی برتر از شهر خودرو بوده و به این تیم فرصت ایجاد موقعیت نداده است.

به گزارش فوتبالی، رسول خطیبی پس از شکست یک بر صفر شاگردانش مقابل تیم فوتبال شهر خودروی مشهد اظهار داشت: در مورد بازی حرفی ندارم، چرا که از نظر فوتبالی برتر بودیم و آنها یک موقعیت هم نداشتند. آن یک گل هم که خوردیم روی اشتباه خودمان بود. در نیمه دوم آنها اصلاً به زمین ما نیامدند.

وی افزود: اینکه می‌گویم حرفی ندارم به این خاطر است که هدایت ممبینی (رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال) باید بیاید و به سؤالات شما در مورد بازی پاسخ دهد! من از او خواهش می‌کنم این کار را انجام دهد. این بازی تمام شد و رفت، اما من از مسئولان رده بالای فدراسیون می‌خواهم سیستم VAR را به لیگ برتر بیاورند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز که بسیار عصبانی بود، یادآور شد: نمی‌دانم چرا اجازه نمی‌دهند سیستم VAR در لیگ ما استفاده شود، در حالی که اگر این سیستم را بیاورند خیلی‌ها به هدف‌شان نخواهند رسید. در مورد بازی هیچ حرفی ندارم و جواب سؤالات‌تان را از ممبینی بگیرید.

7413