ریبری 36 ساله بهتر از کریس رونالدو بود!

ریبری 36 ساله بهتر از کریس رونالدو بود!

سایت رسمی فوتبالی- روکو کومیسو، مالک باشگاه فیورنتینا درپایان بازی تیمش مقابل یوونتوس به تمجید از فرانک ریبری خرید تابستانی تیمش پرداخت.

به گزارش فوتبالی، مصاف عصر هنگام دو تیم فیورنتینا و یوونتوس با تساوی بدون گل به پایان رسید و فرانک ریبری خرید تابستانی فیورنتینا دراین بازی عملکرد فوق العاده ای را به نمایش گذاشت تا یووه اولین امتیازاتش در فصل جاری را از دست بدهد. جالب اینجا بود که در جریان این بازی فیورنتینا شانس بیشتری برای برد در این مسابقه داشت.

درپایان این مسابقه آقای کومیسو با ابراز رضایت از جذب ریبری دربازار تابستانی از او تمجید کرد و درعین حال از کسب این تساوی مقابل قهرمان فصول اخیر سری آ ابراز رضایت کرد. او در گفتگو با اسکای سپورت ایتالیا گفت:« من خیلی خوشحالم؛ بازیکنانم با تمام توان بازی کردند و عصر دلنشینی بود. عملکرد ریبری را در سن 36 سالگی دیدید؟ او بهتر از کریستیانو رونالدو بازی کرد. دو بازیکن ایتالیایی ما، یعنی گائتانو کاستروویلی و فدریکو کیه سا هم پدیده های فیورنتینا بودند. این بازی مثل تاریخچه کارخانه من، مدیا کام است. ارزش بازیکنان یووه، هم از نظر رقم نقل و انتقال و هم دستمزدهایشان 300 میلیون یورو است و ارزش تیم ما 50 میلیون یورو است ولی ما باز هم توانستیم یک امتیاز از آنها بگیریم.»

فیورنتینا بعد از دو باخت مقابل ناپولی و جنوا در بازی شنبه مقابل یووه توانست اولین امتیاز این فصلش را دشت کند. آنها فصل گذشته را با کسب شش تساوی و هشت باخت به پایان برده بودند و آخرین برد این تیم به ماه فوریه و پیروزی 1-4 مقابل اسپال برمی گردد. حالا و به رغم این نتایج ضعیف، مالک فیورنتینا اطمینان دارد که آینده درخشانی انتظار تیمش را می کشد:« اگر به من زمان بدهید، می خواهم به فیورنتینا کمک کنم تا به جامهای قهرمانی برسد. به روند موفقیتهای ما در دوماه اخیر توجه کنید. فروش بلیطهای این فصل ما بیش از 30 سال گذشته بوده. ما تیم مان را بازسازی کرده ایم و قهرمان بزرگی مثل ریبری را در تیممان داریم. اگر به ما فرصت دهید، روزی خواهید دید که در بازیهای این چنینی به پیروزی خواهیم رسید.» بازی بعدی فیورنتینا در سری آ شنبه آینده مقابل  آتالانتا برگزار خواهد شد و سپس آنها مقابل سمپدوریا به میدان خواهند رفت و با میلان روبرو خواهند شد.

6363