سوت و توهین به نیمار در بازگشتش به ترکیب پی.اس.جی

سوت و توهین به نیمار در بازگشتش به ترکیب پی.اس.جی

سایت رسمی فوتبالی- امشب نیمار برای اولین بار بعد از اتمام بازار نقل و انتقالات تابستانی و ناکامی درجدایی اش از پاری سن ژرمن و انتقالش به لالیگا، درترکیب تیم پاریسی به میدان رفت.

به گزارش فوتبالی، نیمار در دیدار دوباره اش با هواداران پاری سن ژرمن لحظات دلنشینی را تجربه نکرد. او بعد از ناکامی د ر انتقال به بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی برای اولین بار برای پاری سن ژرمن به میدان رفت و در ابتدای دیدار شنبه شب تیمش مقابل استراسبورگ که در پارک دو پرنس برگزار شد، با سوتهای انتقادی بخش عمده ای از هواداران حاضر دراین ورزشگاه روبرو شد.

بخشی از هواداران افراطی پاری سن ژرمن دراین بازی حتی پا را فراتر از اینها گذاشتند و با فحش و توهین از نیمار استقبال کردند و پلاکاردهایی را علیه او در دست داشتند. تعدادی از این هواداران نیمار را حرامزاده می نامیدند و برروی پلاکاردهایی که به دست داشتند به خود نیمار و فرزندش توهینهای متعددی دیده می شد.

درجریان این بازی هرزمان که توپ به پای نیمار می خورد، بخش عمده ای از هواداران برای او سوت می زدند و به نظر می رسد که هنوز از ستاره برزیلی تیمشان که درتابستان عزمش را برای ترک پاریس جزم کرده بود، دلخورند.

لازم به ذکر است که نیمار اخیرا و در دو مرتبه گفته بود که بهترین خاطره فوتبالی اش برد 1-6 با پیراهن بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن در نوکمپ بوده و همین دلخوری هواداران پی.اس.جی از او را به مراتب افزایش داده است. قبل از آغاز دیدار شنبه شب پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ هواداران افراطی پی.اس.جی بیانیه ای خطاب به نیمار منتشر کرده و به نیمار هشدار داده بودند که «راه رستگاری طولانی است» و بدین ترتیب به او یادآوری کرده بودند که اشتباه دیگری از این ستاره برزیلی را نخواهند پذیرفت.

نیمار در دقایق ابتدایی بازی امشب به رغم سوتهای کرکننده ای که علیه او در ورزشگاه زده می شد، پرتلاش ظاهر شد و دائما به دنبال توپ بود و پاس زیبایی را هم به سارابیا رساند ولی بازیکن سابق سویا نتوانست از آن بهره ببرد.

6363