ولورهمپتون 2 - 5 چلسی؛ غوغای جوانان لمپارد

ولورهمپتون 2 - 5 چلسی؛ غوغای جوانان لمپارد

سایت رسمی فوتبالی-  به گزارش "ورزش سه"، بعد از شروعی نه چندان خوب در این فصل لیگ برتر، موتور چلسی در هفته های اخیر روشن شده و آنها امروز موفق شدند با درخشش فوق العاده و هت تریک تامی آبراهام، 2-5 مقابل ولوز به برتری رسیده و هشت امتیازی شوند.  

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت چلسی در دقیقه 19 و روی ارسال مونت و ضربه رودیگر ایجاد شد که راهی به دروازه ولوز نیافت.در دقیقه 28 و روی ارسال آسپلیکوئتا، ویلیان در گوشه محوطه حریف صاحب فرصت شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. اما در دقیقه 31 چلسی به گل اول رسید. توموری پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه فنی و فوق العاده موفق شد دروازه ولورهمپتون را باز کند.

اما سه دقیقه بعد و روی دفع اشتباه مدافعان ولوز، تامی آبراهام در محوطه جریمه حریف صاحب فرصت شده و به زیبایی گل دوم را نیز به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 41 و روی ارسال مارکوس آلونسو، باز هم تامی آبراهام و این بار با یک ضربه سر دقیق موفق به گلزنی شد.در لحظات پایانی نیمه اول و روی ارسال ترائوره، خیمنز می توانست اختلاف را کم کند اما ضربه سر او به بیرون رفت تا نیمه نخست با برتری 0-3 چلسی به پایان برسد.

چلسی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 54 به گل چهارم هم دست یافت. روی پاس جورجینیو و کنترل دقیق تامی آبراهام، وی موفق شد با ضربه ای دقیق به گوشه سمت چپ دروازه روی پاتریسیو، هت تریک خود را تکمیل کند. در دقیقه 58 ولوز فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت اما ضربه کوترونه روی پاس یوتا راهی به دروازه چلسی نیافت.

دقایقی بعد چلسی تا آستانه زدن گل پنجم نیز پیش رفت اما مونت فرصت فوق العاده را در مقابل دروازه ولوز از دست داد. اما در دقیقه 70 ولوز بالاخره به گل اول رسید. روی ارسال موتینیو، سایس موفق شد با ضربه سر دروازه چلسی را باز کند که البته توپ در لحظه آخر به ستاره جوان چلسی برخورد کرد و در نهایت گل به خودی تامی آبراهام ثبت شد.

در دقیقه 75 تامی آبراهام باز هم شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما این بار ضربه والی او راهی به دروازه نیافت. پنج دقیقه بعد کورت زوما فرصت گلزنی داشت اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت. اما در دقیقه 85 ولورهمپتون به گل دوم هم دست یافت. ضربه دوهرتی با مهار کپا همراه شد و در ادامه کوترونه موفق شد دروازه را باز کند. در دقیقه 93 اما مونت موفق شد روی پاس باتشوایی گلزنی کند تا نتیجه بازی 2-5 شود. در ثانیه های پایانی میزبان تلاش زیادی برای کاهش اختلاف کرد که نتیجه ای نداشت و چلسی 2-5 موفق به غلبه بر ولوز شد.