شروع هازارد با رئال: امیدوارم این شروع اتفاق زیبایی باشد

شروع هازارد با رئال: امیدوارم این شروع اتفاق زیبایی باشد

سایت رسمی فوتبالی - ادن هازارد 28 ساله و میلیتائوی 21 ساله در بازی امروز رئال مادرید مقابل لوانته، اولین بازی رسمی شان را برای تیم مادریدی برگزار کردند. این دو بازیکن در دقیقه 60 مسابقه به عنوان یاران جایگزین کاسمیرو و سرخیو راموس وارد زمین شدند و در هفته چهارم رقابتهای این فصل لالیگا اولین بار در این تورنمنت به میدان رفتند.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد به خاطر مصدومیت از ناحیه عضله پای چپش، در سه دیدار پیشین رئال در لالیگا غایب بود و امروز بعد از پشت سرگذاشتن این مصدومیت برای اولین بار برای رئالی ها بازی کرد. البته زیدان ترجیح داد تا درمورد او ریسک نکند و هازارد را درترکیب اصلی قرار نداد؛ بلکه به عنوان بازیکن ذخیره در دقیقه 60 او را به زمین فرستاد. هازارد در اردوی پیش فصل با 406 دقیقه حضور درترکیب رئالی ها، بازیکنی بود که بیشترین دقایق را برای تیم زیدان به میدان رفته بود.

درپایان بازی رئال مقابل لوانته که با برد کهکشانی ها به پایان رسید، هازارد در گفتگو با رئال مادرید تی وی شرکت کرد که این گزیده ای از صحبتهای اوست:

*اولین بازی رسمی برای رئال: خیلی خوشحالم که وارد زمین شدم و توانستیم دراین بازی به پیروزی برسیم. وقتی از یک مصدومیت برمی گردی، سخت است بتوانی ریتم خوبی را به دست بیاوری و به کمی زمان نیاز داری. مهم پیروزی دراین بازی بود و ما در مصاف با لوانته عملکرد خوبی داشتیم.

*انتظار برای اولین بازی رسمی: از اولین لحظه پیوستن به رئال دوست داشتم تا برای تیمم بازی کنم. الان امیدوارم که این شروع اتفاق زیبایی باشد. می خواهم از فوتبال بازی کردن در کنار هم تیمی هایم لذت ببرم و در بیشترین بازیهای ممکن در ترکیب تیم قرار بگیرم

*جو برنابئو: برنابئو ورزشگاهی فوق العاده است و هرزمان که رئال در خانه بازی دارد، هواداران همیشه از تیمشان حمایت می کنند و ما بازیکنان هم دوست داریم که اینگونه باشد

*برد رئال مقابل لوانته: بعد از دو تساوی به بردی خانگی نیاز داشتیم؛ شاید برد 2-3 نتیجه ای شانه به شانه برای هواداران بود؛ ولی مهم این است که ما سه امتیاز بازی را مال خود کردیم. بردیم و اعتماد به نفسمان افزایش یافت و الان دو بازی مهم پیش رو داریم: پاری سن ژرمن و سویا؛ ما آماده بازیهای پیش رو هستیم.

6363